וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע הקונפדרציות: פורטוגל פוגשת את המארחת רוסיה

אלופת אירופה, שסיימה בתיקו דרמטי מול מקסיקו במחזור הפתיחה, יודעת שאסור לה להפסיד נגד המארחת, שמצדה מקווה להבטיח עלייה (18:00, ערוץ 11). מקסיקו תנסה לא למעוד נגד ניו זילנד (21:00)

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. AP
פורטוגל איבדה שתי נקודות דרמטיות במחזור הפתיחה. רונאלדו/AP

המחזור השני בגביע הקונפדרציות ייצא לדרך מחר (רביעי) עם שני משחקים, כאשר המארחת רוסיה תפגוש את פורטוגל ולאחר מכן, מקסיקו תתמודד עם ניו זילנד.

רוסיה - פורטוגל (18:00, ערוץ 11)

מארחת הטורניר פתחה ברגל ימין, עם 0:2 חלק ויכולת טובה מול ניו זילנד, בזכות שער עצמי ועוד אחד של פיודור סמולוב, אחד ממובילי הנבחרת. הסלסאו מנגד, אלופי אירופה למי ששכח, סיימו את משחק הבכורה שלהם בטורניר בתיקו דרמטי 2:2 מול מקסיקו, כאשר סדריק, עם שערו הראשון בנבחרת, עוד העלה אותם ליתרון בדקה ה-86, אבל הם ספגו בתוספת הזמן את השוויון. ניצחון של רוסיה יעלה אותה לחצי הגמר, בעוד כריסטיאנו רונאלדו וחבריו יודעים שהפסד עלול להוביל להדחה מוקדמת.

מקסיקו - ניו זילנד (21:00, שידור חי באתר האינטרנט של "כאן 11")

"אל טרי" ניצלו מהפסד לפורטוגל, אבל חייבים לשפר את היכולת אם ברצונם לנצל את הסגל החזק עמו הגיעו ולצאת עם משהו מהטורניר הזה. מול ה"אול ווייטס", שנראו לא טוב במשחק הפתיחה נגד רוסיה, מקסיקו חייבת להשיג את מלוא הנקודות. ניו זילנד עומדת עד היום על תשעה הפסדים ותיקו בודד בעשרת משחקיה בגביע הקונפדרציות והיא מקווה להפתיע ולשנות את המאזן העגום הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully