וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: ארנון שירן עוזב את תפקידו כסגן היו"ר אחרי שבע שנים

18.6.2017 / 13:08

זעזוע בשורות סגנית האלופה: שירן עוזב את תפקידו אחרי שהיה יד ימינו של הבעלים ג'ף רוזן בשנים האחרונות. רוזן: "היינו מאוד בעלי מזל כשהצלחנו להביא אדם בקליבר שלו". שירן: "מודה לכל אנשי הצוות, פורש אחרי שבע שנים של בניית מועדון מסודר ומאורגן"

one

מכבי חיפה הודיעה היום (ראשון) על החלטת סגן היו"ר ארנון שירן לפרוש מתפקידו בקבוצה בסוף חודש יוני, לאחר שבע שנים בתפקיד. בהמשך לשיחות פנימיות בין בעלי הקבוצה ג'ף רוזן ובין שירן בנוגע להמשך פעילות המועדון בשנים הבאות, שירן הודיע על כוונתו לפרוש בסיום העונה הנוכחית. בין 2007-2010, שירן עבד בתפקיד יועץ ונציג בעלי הקבוצה ג'ף רוזן בישראל. בקיץ 2010 קודם לתפקיד סגן היו"ר של מכבי חיפה. במהלך שבע השנים בתפקיד סגן היו"ר, שירן לקח חלק מרכזי בבניית הקבוצה. בתקופתו של ארנון בתפקיד סגן היו"ר, זכה המועדון באליפות היסטורית, הגיע פעמיים לגמר הפלייאוף ופעם אחת למעמד חצי גמר הגביע.

ארנון שירן סגן יושב ראש מכבי חיפה. עמי יקר,
עוזב במפתיע. ארנון שירן/עמי יקר

"היינו מאוד בעלי מזל, לפני שבע שנים, כשהצלחנו להביא אדם בקליבר של ארנון שירן, שהיה אדם ומנהל מסור, נאמן, וראוי להערכה וכבוד", אמר בעלי הקבוצה, ג'ף רוזן. "התרומה של ארנון למועדון היא עצומה בכל קנה מידה שהוא, ואני רוצה להודות לו על שירותו. ארנון הוא חבר טוב שלי ואני מאחל לו את כל הטוב שיש".

"אני פורש מתפקידי אחרי שבע שנים של בניית מועדון מסודר ומאורגן, עם הישג של אליפות היסטורית ראשונה והישגים נוספים שמיצבו את מכבי חיפה כמועדון צמרת בכדורסל הישראלי" אמר ארנון שירן. "אני מודה בראש ובראשונה לג'ף רוזן בעלי הקבוצה שהפך להיות לי לחבר ולא רק בוס. לאנשי הצוות, למאמנים ולשחקנים במועדון, לספונסרים ולבעלי המנויים, לקהל האוהדים המסור שרק הולך וגדל. למנהלת ליגת העל ולדירקטוריון בו הייתי חבר שבע שנים, לאיגוד הכדורסל, לעיריית חיפה ולעומדים בראשה: ראש העיר יונה יהב וסגניתו חדווה אלמוג, לחברת אתו"ס, למשטרת חיפה, לחברת פגיון, ולשאר הגופים הנלווים. תודה מקרב לב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully