וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו החליט לעזוב את ריאל מדריד

על פי עיתון הספורט הפורטוגלי "א בולה" כוכב הבלאנקוס מאס בהליך המשפטי המתנהל נגדו בגין חשד להעלמות מס והחליט לסיים את דרכו בכדורגל הספרדי: "ההחלטה בלתי ניתנת לשינוי"

AP

העיתון הפורטוגלי "א בולה" מדווח הבוקר (שישי) כי כריסטיאנו רונאלדו החליט לעזוב את ריאל מדריד. זאת על רקע ההליך המשפטי שמנהלות נגדו רשויות החוק בספרד בגין חשדות להעלמת מיסים בסכום של כ-13 מיליון יורו.

ריאל מדריד אמנם פרסמה השבוע הודעת תמיכה בלתי מסויגת בכוכב הגדול שלה שהצטרף למועדון ממנצ'סטר יונייטד ב-2009, אך על פי הדיווח בפורטוגל רונאלדו החליט כי ימיו בכדורגל הספרדי הסתיימו וכי הגיע הזמן לעבור למועדון אחר.

ב"א בולה" טוענים עוד כי רונאלדו העביר מסר לנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס כי החלטתו לעזוב את המועדון היא סופית ו"בלתי ניתנת לשינוי". ב"מארקה" בספרד ציינו כי במהלך השיחה בין ראשי המועדון לשחקן רונאלדו היה נסער מאוד והעלה טענות שונות, אך ראשי ריאל מדריד מקווים להרגיע אותו ולנסות להשאירו בכל זאת במועדון.

בשבוע שעבר דווח בפורטוגל כי כמה קבוצות בכירות ביבשת מעוניינות לצרף את רונאלדו ויציעו לבלאנקוס סכום של כ-180 מיליון יורו עבור השחקן בן ה-32. על פי ההערכות במידה ויחליט לעזוב את ריאל, רונאלדו עשוי לעבור לפ.ס.ז', מונאקו, מנצ'סטר יונייטד או אחת הקבוצות בליגה הסינית.

החוזה הנוכחי של רונאלדו בריאל מדריד מסתיים ביוני 2021. בעונה האחרונה הוא הוביל את הבלאנקוס לזכייה בצ'מפיונס ליג ובאליפות ספרד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראשי ריאל מדריד פועלים להשאירו. רונאלדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully