וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'אנו ספאלטי הוצג באינטר: "שחקנים צריכים לכבד את החולצה"

המאמן שהוביל את רומא למקום השני בסריה A קיים מסיבת עיתונאים ראשונה כמאמן הנרי אזורי. ספאלטי: "אני כאן כדי שאינטר תחזור לתקשר עם ההיסטוריה שלה. חייבים לעורר דפיקות לב אצל האוהדים". מאורו איקרדי ימשיך לשמש כקפטן

לוצ'יאנו ספאלטי מוצג כמאמן אינטר. טוויטר, צילום מסך
בא להחזיר את הכבוד למועדון. ספאלטי/צילום מסך, טוויטר

אינטר מילאנו שמקווה לצאת לדרך חדשה אחרי שנים קשות של כישלונות הציגה היום (רביעי) את מאמנה החדש לוצ'אנו ספאלטי. ספאלטי בן ה-58 הגיע לנרי אזורי אחרי שהוביל את רומא למקום השני בטבלה ונכנע רק ליובנטוס במאבק על תואר האליפות בסריה A.

"למה באתי לכאן? כדי שאינטר תחזור לתקשר עם ההיסטוריה שלה", ירה ספאלטי בפתיחת דבריו והמשיך: "אינטר חייבת להיות קבוצה שמעוררת דפיקות לב בקרב כל האוהדים שלה. השחקנים צריכים להיות בעלי זהות מיוחדת בכל פעם שהם עולים למגרש".

במקביל הודיע המאמן החדש כי מאורו איקרדי ימשיך לשמש כקפטן. בהקשר זה אמר ספאלטי: "הוא הקפטן וימשיך להיות הקפטן. אבל הוא חייב להתנהג נכון ולהפגין כישורים טובים על המגרש".

לדברי ספאלטי הקבוצה הבוגרת של אינטר צריכה לקחת דוגמא מקבוצת הנוער של המועדון שזכתה השנה באליפות: "בדרך כלל אומרים לצעירים לקחת דוגמא מהשחקנים הבוגרים, אבל אצלנו המצב הפוך, אנחנו אלו שצריכים לקחת דוגמא מהם".

קבוצת הנוער של אינטר חוגגת אליפות. בקרוב בקבוצה הבוגרת?

ספאלטי שהקדיש חלק גדול ממסיבת העיתונאים לנושאים של זהות ומוטיבציה סיכם את דבריו בכך ש"אנסה לעודד תחושת שייכות למועדון כשהמפתח הוא ששחקנים צריכים לכבד את החולצה. אני רוצה שכל מי שישחק בקבוצה הזאת עבורי ירגיש בדיוק כמו שאני מרגיש עכשיו".

כעת נותר לראות אם ספאלטי יצליח לתרגם את הפילוסופיה שלו למעשה ולהחזיר את הצבע ללחיי האוהדים שרק בשנת 2010 חגגו זכייה בצ'מפיונס תחת ז'וזה מוריניו אך מאז חוו רק כישלונות ואכזבות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן אינטר מאורו איקארדי. AP
איקארדי. ימשיך כקפטן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully