וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: בן תורג'מן סיכם לשלוש שנים, האימונים החלו

מחזיקת הגביע השלימה רכש ראשון לעונה הבאה: המגן השמאלי מבאר שבע יחליף את שון גולדברג שחזר למכבי תל אביב. הזהובים ערכו אימון ראשון תחת שרביטו של המאמן החדש-ישן יוסי אבוקסיס

יוסי ציפקיס

בני יהודה השלימה היום (שלישי) רכש ראשון לקראת עונת 2017/18, כאשר המגן השמאלי בן תורג'מן סיכם לשלוש שנים. מחזיקת הגביע, שנפרדה בעמדה זו משון גולדברג שחזר למכבי תל אביב אחרי תקופת השאלה, ניהלה בתקופה האחרונה משא ומתן עם הפועל באר שבע וכעת הצליחה לסגור סופית את רכישתו, למרות שרק בשנה שעברה האריך המגן את חוזהו בבירת הנגב עד 2020. הקבוצות סיכמו על מכירתו בסכום של כ-200 אלף שקל, והוא יצטרף באופן רשמי לאחר שיחתום על חוזהו בימים הקרובים.

תורג'מן בן ה-28 הגיע להפועל באר שבע מהפועל נצרת עילית ב-2013. הוא הושאל להפועל עכו והפועל פתח תקוה, אך ב-2015 חזר לקבוצה מבירת הנגב, רשם שמונה הופעות ליגה בעונת האליפות אשתקד ועוד 14 באליפות השנייה. כמו כן, הוא זכה עם הקבוצה בתואר אלוף האלופים ובגביע הטוטו ושיחק שלוש פעמים בליגה האירופית.

הערב ערכה בני יהודה אימון ראשון תחת שרביטו של המאמן החדש-ישן יוסי אבוקסיס, כאשר אימון הפתיחה הרשמי אליו יגיעו גם האוהדים ייערך רק בשבוע הבא. הכתומים עדיין ממתינים לראות מי השחקנים שישוחררו ממכבי תל אביב, ויוסי אבוקסיס מעוניין בשגיב יחזקאל ויונתן כהן. במועדון מקווים שהם יוכלו להשיג לפחות אחד מהשניים בהשאלה.

עוד בנושא:

יוסי אבוקסיס בראיון: "אעשה סדר בבני יהודה. לא תהיה החלטה שתונחת עליי"
אוהדי בני יהודה פנו להתאחדות ולמנהלת: חקרו את התנהלות המועדון

בן תורג'מן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יחגוג גם בשכונה? בן תורג'מן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully