וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריו אבה ירדה מליטו וידיגאל בשל מחלוקת על תנאי החוזה

בפורטוגל טוענים שהמאמן שעדיין חתום במכבי תל אביב יפסיד את משרת המאמן הראשי היחידה שנותרה בליגה המקומית הבכירה בשל דרישתו לחוזה לשתי עונות. מיגל קרדוסו צפוי להתמנות במקומו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

איך תסתיים סאגת ליטו וידיגאל ומכבי תל אביב? בפורטוגל דיווחו היום (ראשון) שמאמן הצהובים בעונה החולפת, שכבר היה על סף חתימה בריו אבה מהליגה המקומית הבכירה, לא יחתום בקבוצה לבסוף בעקבות מחלוקת על תנאי החוזה. על פי הדיווח באתר "אוז'וגו", וידיגאל דרש מהקבוצה חוזה לשתי עונות בסכומים גבוהים יחסית, והיא החליטה למנות מאמן אחר, ככל הנראה מאמן שחטאר דונייצק בעבר מיגל קרדוסו, שכפי הנטען בפורטוגל כבר חתם על חוזהו ויוצג מחר.

מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל. ברני ארדוב
התסבוכת עדיין לא נפתרה. וידיגאל/ברני ארדוב

אם קרדוסו אכן יחתום בריו אבה, המשמעות הישירה היא שלווידיגאל לא תהיינה אופציות אימון נוספות בליגה הבכירה בפורטוגל. ריו אבה היתה הקבוצה היחידה ללא מאמן לעונה הבאה, ומאמן מכבי תל אביב לשעבר שקיווה שהוא יהיה זה שיקבל את התפקיד כדי לחזור לפורטוגל, בה רשם הצלחות הרבה יותר מרשימות ביחס לקדנציה הקצרה ולא מוצלחת בישראל, במהלכה לא הצליח לסגור את הפער מהפועל באר שבע במאבק האליפות, וגם לא הצליח למנוע מהצהובים להפסיד לבני יהודה בגמר הגביע.

מאז סיום העונה נדמה שמכבי תל אביב מחפשת פיתרון לחוזהו של וידיגאל, שחתום לעוד עונה. ג'ורדי קרויף והמאמן הסתכסכו ולא מעוניינים לעבוד יחדיו, אולם נראה שהסאגה עדיין רחוקה מסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully