וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "כשהגעתי לריאל, ראמוס אפילו לא היה ברבע גמר האלופות"

הפורטוגלי סיפר על הקבוצות והשחקנים שהוא אוהב לאמן: "כאלה שרוצים לנצח, אבל רחוקים מאוד מלעשות את זה". על שחקניו במנצ'סטר יונייטד: "רק מי שעוד שיחק תחת פרגוסון יודע לנצח"

AP

ז'וזה מוריניו עומל בימים אלה על בניית הסגל של מנצ'סטר יונייטד לעונה הבאה, בתקווה להפיק יחד עם שחקניו עונה טובה יותר מאשר הראשונה שלו באולד טראפורד. השדים האדומים אמנם סיימו את העונה בטעם טוב, לאחר שהניפו את גביע הליגה האירופית והשיגו כרטיס לליגת האלופות, אך בוודאי לא יסתפקו פעם נוספת במקום השישי בפרמיירליג. בראיון שהעניק מוריניו בפורטוגל, מסתבר כי הבחירה שלו להגיע ליונייטד במצבה הלא פשוט, לא הייתה מקרית.

"אני גרוע בלבחור קבוצות", סיפר, "אני תמיד בוחר בקבוצות שנמצאות בבעיה - כמו אינטר, ריאל מדריד או יונייטד. קבוצות שרוצות לנצח, אבל רחוקות אלפי קילומטרים מלעשות את זה". כדי להסביר את התיאוריה שלו, שלא כוללת את הזמן שבילה כמאמן צ'לסי, מוריניו אמר על סרחיו ראמוס: "הקפטן של ריאל מדריד, שהניף לאחרונה את גביע האלופות, הוא אלוף אירופה שלוש פעמים כעת. כשהגתע לריאל ב-2010 הוא אפילו לא היה אף פעם ברבע הגמר".

מוריניו התייחס גם לעבודתו במנצ'סטר יונייטד, ואמר כי "רוב השחקנים בקבוצה לא יודעים איך לנצח, מלבד הוותיקים שעוד הספיקו לשחק בעידן אלכס פרגוסון". לטענת הפורטוגלי, אי אפשר ללמד כדורגל אלא "רק ללמד לחשוב. הדבר הכי חשוב הוא רעיונות ודרכי חשיבה שונות".

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד עם גביע הליגה האירופית. רויטרס
מלמד קבוצות לנצח. ז'וזה מוריניו עם גביע הליגה האירופית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully