וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומר אצילי לא מתאים לליגה הספרדית, הציפיות התבררו כאשליה"

בגרנאדה מלקקים את פצעי הירידה ועיתונאי מקומי פרסם טור חריף: "המהירות של אצילי לא התאימה לליגה הבכירה, הוא לא הצליח להתחרות על מקום בהרכב, אפילו שחקני מילואים הועדפו על פניו"

one

בווידאו: משחק הבכורה של עומר אצילי בגרנאדה

באתר האינטרנט IDEAL בעיר גרנאדה, פורסם הבוקר (רביעי) טור חריף של העיתונאי חוליו פיניירו, שסקר את העונה של עומר אצילי בקבוצת הכדורגל המקומית. הקשר הישראלי שצפוי לחזור לישראל אחרי שנה לא טובה בספרד, שותף בתשעה משחקי ליגה בלבד ונחשב לאחד מסמלי העונה שהסתיימה בירידת ליגה.

פיניירו כתב: "עד לפני שנה הוא היה הכוכב של בית"ר ירושלים. הוא הגיע כאחת מהרכישות של המנהל הספורטיבי דאז, חאבייר טוראבלו. עומר אצילי הגיע באוגוסט אחרי שגרנאדה שילמה עליו 750 אלף יורו. הוא נחשב לאחד מהכישרונות הכי גדולים בכדורגל הישראלי וההחתמה שלו גרמה לאוהדים האדומים-לבנים להפליג בדמיון.

"הוא הגיע כשחקן גדול, אבל הציפיות התבררו מהר מאוד כאשליה. ראו שיש לו טכניקה ויכולת אישית, אבל אחרי הופעות הראשונות שלו אפשר היה להבין שלא מדובר בכדורגלן שיכול לשדרג את גרנאדה".

עומר אצילי שחקן גרנאדה. GettyImages
"לא עמד בציפיות". אצילי/GettyImages

פיניירו הוסיף: "התרומה שלו לא הורגשה. המהירות שלו חשפה שהוא רחוק מלהיות שחקן שמתאים לליגה הבכירה בספרד. אחרי שקיבל הזדמנות בהרכב בשני משחקים בתחילת העונה, הוא המתין כמעט עד לסוב הסיבוב כדי לפתוח שוב. הוא לא עמד בציפיות.

"אצילי לא הצליח לאיים על השחקנים שנאבקו איתו על מקום בהרכב וכשהוא כבר קיבל הזדמנויות, התוצאות היו רעות. אחרי שלוקאס אלקראס מונה למאמן במקום פאקו חמס, הוא כבר בקושי שיחק. נגד ספורטינג חיחון קיבל כמה דקות, אבל לא הביא שום דבר מעניין.

"במחזור ה-18, נגד אוסאסונה, המאמן היה צריך לעשות רוטציה ואצילי שוב פתח. אבל גם את ההזדמנות הזו הוא לא ניצל. הוא הוחלף בדקה ה-57 וההופעה שלו הייתה חלשה. עד סוף העונה הוא כבר לא חזר להרכב ובקושי שיחק. אפילו עלי מאלה מקבוצת המילואים הועדף על פניו.

"בסיבוב השני אצילי שיחק 15 דקות במצטבר. יש לו חוזה לשלוש שנים נוספות והרעיון הוא למכור אותו. אבל אחרי שהוא בקושי שיחק העונה, הערך של הקשר ירד. יחד עם זאת, בישראל עדיין זוכרים את מה שעשה בבית"ר ירושלים ויש לו ביקוש. הוא חייב לעזוב, גרנאדה לא רואה בו חלק מהפרויקט שלה בליגת המשנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully