וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה סיימה ב-0:0 במשחק ידידות מול נבחרת סרביה

השחקנים של מרקו בלבול לא הצליחו לגבור על הסרבים במשחק ההכנה לקמפיין מוקדמות יורו 2019. הנבחרת, שהוגרלה לבית המוקדמות עם גרמניה, תתחיל את דרכה מול אזרבייג'אן ב-31 באוגוסט

שחקן נבחרת ישראל הצעירה רז נחמיאס. ברני ארדוב
מקווים לקמפיין מוצלח. הנבחרת הצעירה/ברני ארדוב

נבחרת ישראל הצעירה פגשה הערב (שני) את נבחרת סרביה וסיימה ב-0:0 במשחק הידידות שנערך באצטדיון בלוד. המשחק היווה הכנה לקראת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה. השחקנים של מרקו בלבול הוגרלו לבית מספר חמש של מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21, שתתקיים בשנת 2019 באיטליה, יחד עם נבחרות גרמניה, אירלנד, נורבגיה, אזרבייג'אן וקוסובו. המשחק הראשון בקמפיין יהיה מול אזרבייג'אן ב-31 באוגוסט.

מהלך המשחק:

הנבחרת פתחה את המשחק בצורה טובה, אך התקשתה להגיע למצבים ממשיים. שאפוניץ' בחן את שוערה של מכבי תל אביב, סהר חסון, שעצר נהדר. רז מאיר ומקסים פלקשוצ'נקו היו קרובים לכיבוש בדקה ה-34, וכעבור דקה קשר הפועל חיפה שלח בעיטה טובה שחלפה מעל המשקוף, והמחצית הראשונה הסתיימה עם שליטה ישראלית אך בלי שערים.

בדקה ה-63 מוטי ברשצקי הצליח לעבור את השוער הסרבי, אך מזווית קשה לא הצליח לכבוש. בדקה ה-89 המחליף מוחמד עוואד קיבל כדור עומק מצוין, אך בעט כדור שחלף ליד הקורה הימנית של הסרבים ובעצם היווה את הניסיון הרציני האחרון במשחק, שהסתיים בתוצאה 0:0.

הרכב נבחרת ישראל: סהר חסון, רז מאיר (נועם גמון, 86), ניר ברדע, עמית ביטון, רז נחמיאס (שי בן דוד, 46), אליאל פרץ (גבי קניקובסקי, 70), דן גלזר, מקסים פלקושצ'נקו (אביב אברהם, 86), מוטי ברשצקי, אור אינברום (מוחמד עוואד, 60) ושון וייסמן (יונתן כהן, 60)

שחקן הנבחרת הצעירה, אליאל פרץ. ברני ארדוב
קפטן הנבחרת הצעירה, אליאל פרץ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully