וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו מונה למאמן הפועל תל אביב: "אני שמח לחזור"

5.6.2017 / 15:58

מאמן הפועל ירושלים בעונה שעברה, קיבל כצפוי את המפתחות בקבוצה שרשמה עונה מאכזבת: "רוצה לבנות קבוצה שהקהל יזדהה עמה". רמי כהן: "שמח שהתנאים הבשילו". אור לאומי יחזור מהשאלה

one

דני פרנקו מונה היום (שני) כצפוי למאמנה החדש של הפועל תל אביב. פרנקו, שאימן בעונה שעברה את הפועל ירושלים והשנה שימש כפרשן בערוץ הספורט, ידריך את האדומים בעונה הבאה וינסה להחזיר אותם לצמרת אחרי שלא הצליחו להעפיל לפלייאוף וסיימו את השנה בקול ענות חלושה. מי שעוד יחזור לקבוצה בעונה הבאה אחרי עונת השאלה בבני הרצליה הוא אור לאומי שהציג יכולת בקבוצה של מיקי גורקה.

"אני שמח מאוד לחזור להפועל תל אביב, המקום בו התחלתי את קריירת האימון שלי", אמר פרנקו, "ארצה לבנות קבוצה שהקהל הגדול של הפועל תל אביב יוכל להזדהות איתה"

"זה לא סוד שישבנו עם דני מספר פעמים בעבר, ואני שמח שהתנאים הבשילו בתזמון הנכון מבחינת כל הצדדים", אמר יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן, "אני סומך על דני שיוביל לכך שהפועל תשחק כדורסל שמח ומחויב שימלא את האולם באוהדים אדומים ותומכים גם בעונה הבאה".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
חוזר להפועל תל אביב. דני פרנקו/ברני ארדוב

פרנקו (43) שימש כבר בתור נער כעוזר מאמן של הפועל תל אביב בשנות ה-90, במקביל לעבודתו במחלקת הנוער. בעונת 2004/5 שימש לראשונה כמאמן בוגרים בעירוני רמת גן בליגה השנייה, והעלה אותה לליגת העל, אך לא סיים את העונה הראשונה שלו בתפקיד בליגה הבכירה. בעונה לאחר מכן רשם עונה טובה בהפועל עפולה/גלבוע, אך לא המשיך לעונה נוספת ואחרי אפיזודה קצרה בגליל עליון הגיע בתחילת עונת 2008/9 להפועל חולון והוביל את הקבוצה לזכייה בגביע. לאחר שישב עונה אחת בחוץ, חזר לחולון, שהייתה עם תקציב נמוך, והוביל את הקבוצה לפלייאוף. בקיץ 2011 חתם בברק נתניה ואימן את הקבוצה במשך שנתיים, כשהוא זוכה לתואר מאמן העונה של וואלה! ספורט בעונת 2012/13.

בקיץ 2013 הגיע למכבי חיפה, אחרי הזכייה באליפות, והעלה את הקבוצה לשלב השני ביורוקאפ. בליגה הצליחו הירוקים להגיע למשחק האליפות והפסידו רק בהארכה במשחק השני למכבי תל אביב. ההצלחה בחיפה גרמה לאורי אלון להאמין בו ולמנותו למאמן הפועל ירושלים, אותה הוביל כבר בעונתו הראשונה לאליפות היסטורית. לאחר חוסר הצלחה באירופה בעונה שנייה, והפסד בגמר הפיינל פור למכבי ראשון לציון, החליטו בירושלים להפרד מפרנקו.

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully