וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נשיא ברצלונה הציע את משרת המנהל המקצועי לג'ורדי קרויף

על פי ה"אס" ג'וזפ מריה ברתומאו הציע להולנדי לשוב לקאמפ נואו. קרויף מחזיק בהצעה דומה מאייאקס, אך אם יעזוב את מכבי תל אביב, זה ככל הנראה יהיה לבארסה, שם הוא יהיה שני בהיררכיה, מעל רוברט פרננדס

AP

נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומאו, הציע לג'ורדי קרויף להיות המנהל הספורטיבי של מועדון הפאר הקטאלני, כך מדווח הבוקר (שני) ה"אס".

ברתומאו וקרויף נפגשו לפני כשבוע, זמן קצר לפני שבארסה הכריזה רשמית על מינויו של ארנסטו ואלוורדה לתפקיד המאמן במקומו של לואיס אנריקה. תחילה לא ידעו בספרד לומר על מה הייתה הפגישה ולאחר מכן נטען כי היא הייתה מקרית לחלוטין וכי קרויף לא מעוניין בתפקיד, אולם נראה שבברצלונה מתכוונים ללחוץ עליו מתוך מטרה לצרף אותו לצוות המקצועי, שם יעבוד לצד רוברט פרננדס, המחזיק בתפקיד המזכיר הטכני.

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
בדרך לקאמפ נואו? קרויף/ברני ארדוב

בברצלונה, אחרי עונה די מאכזבת בה הקבוצה נאלצה להסתפק בזכייה בגביע המלך בלבד, שוקלים לבצע מהפכה בתחום המקצועי. במועדון מאוד לא מרוצים מההתנהלות בתחום הרכש בשנים האחרונות וקרויף הוא האיש המיועד לשנות את המצב. ההולנדי עצמו שוקל את ההצעה, כך על פי הדיווח. אם ייענה בחיוב, הוא יקבל תפקיד מעל פרננדס, אך האחרון לא יידרש לעזוב את תפקידו. היחיד שיהיה מעל קרויף אם ייקח את התפקיד שמוצע לו, הוא סגן הנשיא לעניינים מקצועיים של ברצלונה, ג'ורדי מסטרה.

ב"אס" הוסיפו כי לקרויף יש הצעה דומה גם מאייאקס, המועדון השני עמו היה מזוהה אביו והמקום אליו עבר בהצלחה רבה לפני שנה מאמן מכבי תל אביב לשעבר, פטר בוס. יחד עם זאת, אם קרויף יחליט לעזוב את הצהובים, זה ככל הנראה יהיה לטובת ההצעה של ברצלונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully