וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמצים נשאו פרי: כמות הקריאות הגזעניות ביציעי האוהדים פחתה

דו"ח הסיכום השנתי של "בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים" חושף: בית"ר ירושלים היא שיאנית הקריאות הגזעניות, אך מאמצי הנהלת המועדון למגר את התופעה עוזרים. גם במכבי תל אביב נרשם שיפור

אוהדי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
השתפרו במחצית העונה. אוהדי מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

דו"ח סיכום עונת ליגת העל של משקיפי "בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים" פורסם היום (ראשון), וחשף כי המאמצים שהושקעו בבית"ר ירושלים ומכבי תל אביב נשאו פרי, וכמות הקריאות הגזעניות ביציעי קבוצותיהן פחתו. העונה נרשמו 58 מקרי גזענות לעומת 79 בעונה הקודמת.

בית"ר ירושלים היא שיאנית הקריאות הגזעניות של העונה, עם 35 מקרים של קריאות גזעניות במהלך משחקי הקבוצה. יחד עם זאת, בחודשים אפריל-מאי נרשמה ירידה בכמות הקריאות, שנתקלו בבוז על ידי אוהדי הקבוצה או הופסקו על ידם. פעולה זאת ניתן לייחס לפעילות של הבעלים, אלי טביב, בשיתוף עם משטרת ישראל.

במכבי תל אביב נשמעו העונה 18 מקרים של קריאות גזעניות, 12 במחצית הראשונה של העונה, ובמחצית השנייה של העונה מספרן ירד ל-6. השירים "שער 5 הם מוסלמים" ו-"סלים טועמה מחבל" נשמעו פעם אחת בלבד בחצי השני של העונה, כמו גם קריאות "מוחמד מת", זאת בשל צעדים של הנהלת מכבי תל אביב, שנקטה בפעולות להפחתת אירועי הגזענות והגיעה לסיכום על כך עם אוהדי הקבוצה.

אוהדי בני יהודה. ברני ארדוב
שיפור עצום. אוהדי בני יהודה/ברני ארדוב

הקבוצה המשתפרת של העונה היא מחזיקת גביע המדינה, בני יהודה, אשר במשחקים נרשמו רק 5 מקרים של גזענות העונה, שגם רובם השותקו על ידי אוהדי הקבוצה. בעונה שעברה נרשמו לקבוצה 11 מקרי גזענות.

השחקנים הכי מקוללים בליגה הם מהראן לאלה וסלים טועמה, מילות הנאצה "שואה" או "נאצים" נשמעו העונה ב-8 משחקים שונים, ונרשמו 45 מקרים של התפרעויות אוהדים. בצד המשמח של הדו"ח ניתן למצוא את הפועל רעננה, עירוני קרית שמונה, מ.ס. אשדוד ומכבי פתח תקוה, שבמשחקיהן לא נרשמו אירועים של גזענות או אלימות פיזית ביציעים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully