וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: דניאל בן דוד זכה במדליית זהב בגביע אירופה ברומניה

זהב שני רצוף לג'ודוקא בקטגוריית משקל עד 60 ק"ג. ניצח בחצי הגמר את אלון רחימא בדרבי ישראלי ולאחר מכן גבר בגמר על האיטלקי אליוס מנזי. רותם שור (עד 63 ק"ג) זכתה במדליית ארד

הג'ודוקא דניאל בן דוד עם מאמנו גיא פוגל. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
דניאל בן דוד עם מאמנו גיא פוגל/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

דניאל בן דוד זכה היום (שבת) במדליית זהב שנייה ברציפות, בטורניר גביע אירופה ברומניה. הג'ודוקא זכה בעבר במדליית ארד באליפות אירופה לקדטים, ובקטגוריית משקל עד 60 ק"ג רשם ארבעה ניצחונות כדי לזכות בזהב. בן דוד ניצח את פביאן האסנר הגרמני בווזארי, עבר גם את לוקה מחידזה הצרפתי עם ווזארי ובחצי הגמר ניצח בדרבי הישראלי את אלון רחימא עם שני ווזארי. היריב בגמר היה האיטלקי אליוס מנזי, אך גם אותו ניצח בן דוד עם ווזארי. אלון רחימא סיים חמישי בקטגוריה זו, אחרי שהפסיד בקרב על הארד לאיטלקי קרמינה די לורטו.

* 73 ק"ג: אור חוסן ניצח בקרב הראשון שלו את הפורטוגלי אנטואן מסארט בזכות ווזארי, אבל הפסיד לאחר מכן לג'פרי רואיס מפורטו ריקו.

* 66 ק"ג: אלכס רסקופין ניצח שני קרבות, אך הפסיד בקרב השלישי לאלברטו מרטין גאיטרו הספרדי. רן רוזמרין ניצח קרב אחד והודח בשני, אמיר דנטה וירין מנגד הפסידו בקרב הראשון.

* 63 ק"ג: רותם שור זכתה במדליית ארד בזכות ארבעה ניצחונות (והפסד אחד). בקרב על המדלייה ניצחה שור את איריס איוומה ההולנדית עם שני ווזארי. ענבל שמש הפסידה לאיוומה בדרך, אחרי שניצחה פעמיים. פז לייבל הפסידה בקרב הראשון לגרמנייה ליאה ריימן.

* 57 ק"ג: מעיין גרינברג ניצחה בקרב הראשון שלה את קמליה יוניצה הרומנייה, אבל הפסידה לאחר מכן למרינה לו גיודיצ'ה האיטלקייה. ניצן מירון הפסידה בקרב הראשון לאנדרדה סקריירו הרומנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully