וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס קאנטר: "אבי נעצר על ידי הממשלה הטורקית והיטלר של זמננו"

הסנטר הטורקי של אוקלהומה סיטי, נגדו הוצא צו מעצר בשל השתייכות לארגון טרור, טוען: "הוא עלול לעבור עינויים כמו אלפי אחרים". דיווח: כריס פול ישקול ברצינות את סן אנטוניו

עומרי כספי שחקן מינסוטה טימברוולבס מול אנס קאנטר שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. רויטרס
מציאות בלתי אפשרית. קאנטר/רויטרס

לפני פחות כשבועיים, דרכונו של אנס קאנטר בוטל בשדה התעופה ברומניה על ידי הרשויות המקומיות. רק בזכות התערבות של ראשי ה-NBA הורשה לעזוב ללונדון וחזר לארצות הברית, אולם הרדיפה אותו ואת משפחתו לא פוסקת.

הערב (שישי) צייץ הסנטר הטורקי של אוקלהומה סיטי: "היי עולם. אבא שלי נעצר על ידי הממשלה הטורקית והיטלר של זמננו. הוא עלול לעבור עינויים כמו אלפי אחרים".

זו לא הפעם הראשונה שקאנטר מכנה את רג'פ טייפ ארדואן "היטלר של זמננו". כששב לארצות הברית, הרחיב בנושא: "הוא אדם נורא. אני מקווה שהעולם יעשה משהו בנוגע לזה, מקווה שהעולם רואה. אנשים נחטפים, נרצחים, נאנסים. אני אוהב את המדינה שלי, אבל מנסה לדבר בשם החפים מפשע. יש אלפי אנשים במצב גרוע משלי".

בשבוע שעבר הוציאה טורקיה צו מעצר נגד הסנטר בטענה כי הוא מואשם בהשתייכות לארגון טרור מזוין, זאת לאור תמיכתו במנהיג הטורקי הגולה פתולה גולאן. קאנטר טען שהוא מקבל איומים על חייו מדי יום, וכי חייהם של בני משפחתו בסכנה ממשית. "אם הם ייצרו איתי קשר, הם ייכלאו", אמר לפני מספר ימים, ופחות או יותר ראה את הנולד.

כריס פול צפוי לנצל את אופציית השחקן שלו ולהפוך שחקן חופשי בקיץ הקרוב. בעוד בארצות הברית ממשיכים לטעון כי לוס אנג'לס קליפרס תהיה המועמדת המובילה להחתימו על חוזה חדש, משום שהיא זו שתוכל לשלם את הכסף הרב ביותר, מארק שטיין מ-ESPN דיווח הערב כי הרכז הנהדר "יחשוב ברצינות על סן אנטוניו אם יעזוב את הקליפרס".

"מקורות מסרו ל-ESPN שפול סקרן מהרעיון של לשתף פעולה עם גרג פופוביץ' וקוואי לאונרד", כתב שטיין. סן אנטוניו פחות או יותר הבטיחה לעצמה פגישה עם הרכז בתחילת יולי, כשיהפוך שחקן חופשי, זאת על אף שתצטרך לוותר על שחקנים רבים כדי לפנות עבורו מקום תחת תקרת השכר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully