וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסט שריגש את איטליה: מאמן קרוטונה הקדיש את ההישארות לבנו המת

דוידה ניקולה איבד את בנו אלסנדרו בתאונת דרכים ב-2014. אחרי ההישארות המופלאה כתב: "רציתי לשמוח ביחד איתך, להביט לך בעיניים, לראות אותך מחייך, להחזיק ידיים ולחגוג ביחד"

מאמן קרוטונה, דוידה ניקולה. GettyImages
בשביל אלסנדרו. ניקולה בחגיגות ההישארות/GettyImages

פוסט פייסבוק שפרסם מאמן קרוטונה, דוידה ניקולה, הצליח לרגש רבים בכדורגל האיטלקי. קרוטונה בילתה מהמקום השני ועד המחזור ה-37 מתחת לקו האדום, אבל שישה ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים של העונה סייעו לה להינצל באורח פלא.

אחרי שחגיגות ההישארות שככו, ניקולה בן ה-44 כתב בחשבון הפייסבוק שלו הקדשה לבנו אלסנדרו, שנהרג בתאונת דרכים בקיץ 2014. אלסנדרו בן ה-14 נסע על אופניו, נפגע על ידי אוטובוס שנסע במהירות מופרזת וקיפח את חייו.

המאמן ניקולה כתב: "שלום אהובי. אני לא יודע איפה אתה, אני לא יודע מה אתה עושה. אולי אתה לידי... כן, אני בטוח שאתה פה איתי. נלחמנו ביחד לאורך העונה הקשה הזו. היום אני יודע שאתה תמיד לידי. אתה נתת לי את האנרגיה ואת הכוח להמשיך להילחם ולעשות את הבלתי אפשרי".

ניקולה המשיך: "רציתי לשמוח ביחד איתך, להביט לך בעיניים, לראות אותך מחייך, להחזיק ידיים ולרוץ לחגוג ביחד. כל מה שאני עושה הוא בשבילך, כל ההישגים שלי שייכים לך. כל הניצחונות שלי יהיו שייכים לך, אני רוצה שהלב שלי ימשיך לפעום כדי שאתה תוכל לחיות דרכי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully