וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילי וורקמן: "כשאתה נהנה, אתה עושה את העבודה באופן הכי טוב"

1.6.2017 / 8:11

כוכב הניצחון של מכבי חיפה בחולון הסביר: "הפלייאוף בישראל קצר, אתה חייב להגיע אליו במטרה ליהנות". ג'ף רוזן שחגג עם האוהדים: "אני לא מופתע שאנחנו בעמדה הזאת כרגע"

במכבי חיפה חגגו במשך דקות ארוכות את הניצחון 77:78 על הפועל חולון אמש (רביעי) בביתה של האחרונה. הירוקים עלו ל-1:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף ויעפילו לפיינל פור אם ינצחו את הסגולים ביום ראשון ברוממה. ג'ון דיברתולומיאו היה שוב נהדר עם 19 נקודות ו-6 אסיסטים, כשגם עוז בלייזר רושם משחק טוב מאוד עם 15 נקודות, אבל הגיבור הגדול של המשחק היה ווילי וורקמן שרשם שיא קריירה של 19 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים.

"תצוגה תלויה באיך שאתה בא. הפלייאוף בישראל הוא מאוד קצר, רק שלושה שבועות. כשאתה מגיע אליו אתה צריך ליהנות מהרגע. כשאתה נהנה, אתה עושה את העבודה שלך באופן הכי טוב", סיכם וורקמן את המשחק והתייחס למהלך בסיום בו שגה ובהוצאת חוץ קירב את חולון למשחק, "כמעט זרקתי את המשחק, מה אני יכול להגיד? זה משחק כדורסל, לפעמים אתה עושה דברים לא טובים. המשחק ביום ראשון? אם חולון יהיו יותר אגרסיביים, אנחנו נצטרך להיות אגרסיביים. כולם מכירים את הרוח של חולון, הם נלחמים כל הזמן. זה מה שהם משדרים כמועדון ואנחנו נצטרך להשוות את זה".

בסיום המשחק חגגו כ-300 ירוקים ביציעים ביחד עם השחקנים והבעלים ג'ף רוזן שנמצא בארץ ביחד עם אחיינו מת'יו. האחרון אמור לתפוס מקום בכיר בניהול הקבוצה מעתה. רוזן אמר לוואלה! ספורט: "אני חושב שאנחנו יכולים לעשות את זה העונה, אבל חולון קבוצה מצוינת. תראה את הקאמבק שהם עשו, הם הפחידו אותנו למוות. אני חושב שלאורך כל השנה לא היינו קבוצה של מקום השמיני, אבל הליגה קשה ומאוד תחרותית, אפילו גליל ואשדוד נלחמו עד הסיום. אני לא מופתע שאנחנו בעמדה הזאת כרגע, כל כך קרוב לפיינל פור, אבל אנחנו עדיין צריכים לנצח עוד משחק".

ההערכות הן שמכבי חיפה תשחק בעונה הבאה באירופה רק אם תהיה זכאית למקום מובטח בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א. בגלל שהיא סיימה את העונה במקום השמיני, רק זכייה באליפות או מקום בגמר נגד הפועל ירושלים ייתנו לה את המקום הזה. כך שמוקדם לקבוע האם הקבוצה של רוזן תחזור לאירופה בעונה הבאה.

ג'ף רוזן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הקבוצה שלו לא קבוצה של מקום שמיני. רוזן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully