וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: האיגוד ביקש מהמשטרה את הדוחות בעקבות ההתפרעות

1.6.2017 / 14:27

אם ההפסד הכואב למכבי חיפה לא הספיק, הפועל חולון עשויה לעמוד לדין אחרי שאיגוד הכדורסל דרש מהקבוצה את צילומי האבטחה מהמהומה. אכזבה מחלק מהשחקנים שלא מציגים את רמתם הרגילה ברגעי ההכרעה

one

דווקא אחרי עונה בה שברה את שיא הניצחונות שלה, הפועל חולון רחוקה הפסד אחד מהדחה ברבע גמר הפלייאוף. הסגולים הפסידו אמש (רביעי) 78:77 למכבי חיפה, נקלעו לפיגור 2:1 בסדרה ויודחו אם יפסידו ברוממה ביום ראשון. בחולון היו מאוכזבים מאוד בסיום המשחק, כשעיקר הטענות הן שיותר מדי שחקנים נמצאים מתחת לרמתם הרגילה דווקא ברגעי ההכרעה של העונה.

המאמן דן שמיר אמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "לא נהיה אחרים, לא נהיה משהו שלא היינו עד היום, לא נבוא עם הגנה חדשה שלא עשינו אף פעם, אין זמן לדברים האלה. אנחנו יכולים להיות הרבה יותר טובים במה שאנחנו עושים, אנחנו הולכים למשחק של ניצחון או ללכת הביתה. זה זמן לכולם להיות הכי טובים שהם יכולים".

עוד בנושא:

הפועל חולון הפסידה למכבי חיפה 78:77
אוהדי הפועל חולון התעמתו עם המאבטחים

אוהדי הפועל חולון מתפרעים. ברני ארדוב
מהומה בחולון/ברני ארדוב

אם ההפסד המאכזב של הפועל חולון למכבי חיפה אתמול (רביעי) לא הספיק, בסיום המשחק התרחשה תקרית מכוערת באולם – ונמשכה מחוצה לו. מספר אנשי אבטחה החלו לדחוף את אוהדי חולון שהיו קרובים מאוד לפרקט, מה שהוביל במהרה לקטטה בין הצדדים, שבשיאה אחד מאנשי האבטחה השליך כסא לכיוון האוהדים. אחד המאבטחים אף נפגע וטופל בבית החולים. דקות לאחר מכן המשיכה התגרה מחוץ לאולם כשאותם מאבטחים שהיו מעורבים בתוך האולם החדש פתחו במסכת קללות לעבר אוהדי חולון. רק כשעה לאחר סיום המשחק התפזרה המהומה והמאבטחים והאוהדים עזבו את המקום.

בחולון מתכוונים לשוחח היום עם חברת האבטחה ולבקש תשובות לפשר המהומה. הדרישה צפויה להיות החלפת המאבטחים שהגיעו למשחק. "בהפסדים המגרש כאן נפיץ", אמר אחד ממנהלי האבטחה בשטח אמש. אגב, חברת האבטחה של חולון לא הייתה היחידה באולם אמש, לאחר שמכבי חיפה הביאה כעשרה אנשי אבטחה כדי שישמרו על הקבוצה. "אם הגענו למצב כזה, צריך לעשות חושבים מחדש לגבי מה קורה כאן", אמר אחד מאנשי חיפה בסיום המשחק.

כמו כן, היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל פנה היום להפועל חולון על מנת לקבל את מצלמות האבטחה כדי לצפות באירועי אמש. כמו כן נציגי האיגוד פנו למטה הארצי של משטרת ישראל כדי לקבל את דוחות השוטרים שנכחו באירוע, וזאת כדי לבחון האם יש סיבה להעמיד את הקבוצה לדין בעקבות האירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully