וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "השחקנים היו עצבניים, זה לא הזמן לאבד את הראש"

29.5.2017 / 23:10

אוהדי הפועל ירושלים התפרעו בסיום ההפסד בנהריה והתעמתו עם מספר שחקנים, המאמן נשאר אופטימי: "אנחנו יודעים שאנחנו עדיין מסוגלים לעלות". אריק אלפסי: "הניצחון הוא של כולם"

אדריאן הרבשטיין

האם אנחנו בדרך לסנסציה גדולה בפלייאוף ליגת העל? עירוני נהריה עלתה הערב (שני) ליתרון 0:2 בסדרת רבע הגמר על הפועל ירושלים, וניצחון נוסף באחד משלושת המשחקים הבאים ישלח אותה לפיינל פור ואת סגנית האלופה הביתה, מוקדם מהצפוי. אוהדי האדומים, שישבו מאחורי ספסל הקבוצה התקשו לקבל את היכולת וההפסד וגרמו למספר תקריות בדקות הסיום, כולל קטטות שהוצתו ביציעים. מספר אוהדים התעמתו עם אלסנדרו ג'נטילה וריצ'ארד האוול, אוהדת אחת התעלפה וקיבלה טיפול ובר טימור גם הוא פרק עצבים ובעט בכמה כדורים בסביבות הספסל.

סימונה פיאניג'אני אמר בסיום: "היה משחק קשה מאוד, שיחקנו עד סוף הרבע השלישי עם אגרסיביות נכונה וטובה. החטאנו הרבה. הדברים הקטנים קבעו. היו כמה מצבים ברורים מאוד שהחטאנו מהם ועשינו טעויות. השחקנים שלי נהיו עצבניים ולא היו מסוגלים להתאושש מהעצבים האלה. הם התלוננו ודיברו ואז איבדנו את המומנטום והפסדנו.

"נהריה הענישה אותנו על רמת האנרגיה שלנו וקלעה קליעות חופשיות שאנחנו החטאנו. אנחנו חייבים לנצח עכשיו במשחק השלישי בבית ואז נחזור הנה. אנחנו עדיין יודעים שאנחנו מסוגלים לעלות. איבדנו את היתרון הביתיות ואם תהיה לנו עוד הזדמנות כאן. אנחנו צריכים להמשיך להאמין גם אם נהיה בפיגור 2:0. איבדנו את המומנטום אחרי שהיינו במשחק היום. זה לא הזמן לאבד את הראש, אנחנו צריכים להיות חיוביים למשחק אחד ולנצח, ואז נבוא לפה עם ביטחון".


עוד בנושא

ליגת העל: עירוני נהריה ניצחה 64:77 את הפועל ירושלים בעין שרה

אוהדי הפועל ירושלים מתקוטטים. אדריאן הרבשטיין
התפרעו בסיום. אוהדי ירושלים/אדריאן הרבשטיין

אריק אלפסי: "שמרנו יוצא מן הכלל, שמרנו אגרסיבי וטוב מאוד ועצרנו אותם על תוצאה נמוכה. עצרנו את ג'רלס. הניצחון הוא של כולם, של השחקנים, של המערכת, של ראש העיר. זה ניצחון גדול שלנו, אבל זה עוד לא נגמר. לעצור את ירושלים על 64 נקודות זה יוצא מן הכלל, פנטסטי. אנחנו משחקים נגד קבוצה חזקה מאוד. מה שהביא אותנו למצב שלנו הוא שאנחנו משחקים ביחד, אנחנו יודעים לפרגן ולשחק על השחקנים החמים. אנחנו צריכים להמשיך כך. סקוטי הופסון שחקן מדהים, גם ניב ברקוביץ' היה מדהים ושלט בקצב. יהונתן קלע קליעות גדולות. כל השחקנים עשו עבודה יוצאת מן הכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully