וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הבלם האורוגוואי לאנדרו קאבררה מועמד להגיע בקיץ

29.5.2017 / 22:17

בצל חוסר הוודאות במועדון, הצהובים פנו אל הבלם בן ה-25, שמסיים את חוזהו בסראגוסה מהליגה השנייה בקיץ הקרוב, והוא דורש 600-500 אלף יורו לעונה. שיחק בעבר באתלטיקו מדריד

לאנדרו קבררה שחקן נבחרת אורוגוואי הצעירה. AP
בדרך למכבי תל אביב? קאבררה/AP

בצל חוסר הוודאות במכבי תל אביב, לוואלה! ספורט נודע כי בשבוע שעבר פנו הצהובים לבלם לאנדרו קאבררה במטרה לבדוק את אפשרות צירופו לקראת העונה הבאה. האורוגוואי בן ה-25, שמסיים חוזה בסראגוסה מהליגה השנייה בספרד, ביקש בשיחות עם אנשי מכבי תל אביב שכר הנע סביב 500-600 אלף יורו נטו לעונה. לאחרונה סירב הבלם לשתי הצעות להאריך את חוזהו בסראגוסה וגם דחה הצעות ממקסיקו ובלגיה, מתוך רצון לשוב לליגה הבכירה הספרד.

"ללה" קאבררה, בלם גבוה (1.87 מ') שיכול לשחק גם כמגן שמאלי, נחשב לפני שמונה שנים לאחד משחקני העתיד של אורוגוואי. הוא היה השחקן הצעיר ביותר של נבחרת אורוגוואי עד גיל 20 באליפות העולם ב-2009, ובעקבות ההופעות הבינלאומיות שלו גם נרכש על ידי אתלטיקו מדריד, ששילמה 1.5 מיליון יורו לדפנסור ולחלוץ העבר דניאל פונסקה (החזיק במחצית מכרטיסו ומשמש כסוכנו). הוא רשם ארבע הופעות בליגה הבכירה במדי הקולצ'ונרוס במאי 2010, עוד לפני שחגג יום הולדת 19, אך מאז לא שיחק שוב בלה ליגה.

הבלם יצא לסדרת השאלות ברקראטיבו, נומנסיה והרקולס, העביר עונה בקבוצת המילואים של ריאל מדריד וב-2014 חתם לשלוש שנים בסראגוסה. העונה, בשנתו האחרונה בחוזה, רשם עד כה 37 הופעות במדי המדורגת 15 בליגת המשנה, בהן כבש שני שערים ובישל שניים נוספים. בעונה הקודמת היו לו שני שערים, שני בישולים ושני כרטיסים אדומים ב-35 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully