וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב מעוניינת בתומא הרטל וטיבור פלייס

29.5.2017 / 8:10

בליטא טוענים שהצהובים הגישו הצעות לרכז המצוין של אנאדולו אפס ולסנטר הגרמני הענק של גלאטסראיי (2.18 מטר). גאודלוק מרוצה מאריק שיבק: "יש לנו מאמן טוב". ראד: "שיבק רגוע וישיר"

one

צפו בתקציר המשחק

מכבי תל אביב עלתה אמש (ראשון) ליתרון 0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול בני הרצליה עם ניצחון חוץ 63:89, והמשיכה במומנטום מהניצחון במשחק הבכורה של אריק שיבק על הקווים. חברי הנהלת המועדון נראו מרוצים מאוד מהחיבור של המאמן הטרי, והמשיכו בקו החדש וישבו ביציע הסמוך לספסל, למעט שמעון מזרחי, שישב בנפרד, אם כי גם הוא ערך שינוי קטן ועבר לשבת מאחורי הספסל, ולא על הספסל עצמו כפי שנהג עד עתה במשחקי חוץ.

"שיחקנו חזק כמו שצריך, היינו אגרסיביים לאורך כל המשחק", אמר אנדרו גאודלוק, שהיה פעיל מאוד וניסה לדרבן את חבריו לאורך כל המשחק. "הנענו את הכדור טוב, ככה הרצליה לא ידעו את מי לעצור והתקשו מולנו. יש לנו מאמן טוב, היו לא מעט דברים שקרו העונה, לשחקנים נמאס והם רצו להתקדם, זה זמן הפלייאוף, כולם שמחים, נהנים לשחק אחד עם השני והאווירה טובה . הלוואי שהיינו ככה לאורך כל העונה ושזה לא יקרה רק בסיומה".

עוד בנושא

צפו במכבי תל אביב מביסה 63:89 את בני הרצליה
אריק שיבק בסיום: "כשאתה שמח אתה מנצח"

קווינסי מילר שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם ויקטור ראד. יוסי ציפקיס
רוח חדשה. ראד עם מילר/יוסי ציפקיס

ויקטור ראד הוסיף: "שיבק אמר שנהיה אגרסיביים בהגנה ושנשחק התקפית כמו במשחק הקודם שלנו. הוא דורש שנשמור ושנשחק יחד כקבוצה. זה מה שהיינו צריכים וזה מה שאנחנו עושים עכשיו. אלו דברים שהיו לנו בעיות איתם השנה. שיבק בן אדם רגוע, כשהוא רוצה להעיר משהו הוא אומר לך אותו באופן ישיר"'.

ראד הצהיר: "ניצחנו קבוצות גם בלי גאודלוק, אבל זה שהוא איתנו זה יתרון גדול. הוא הופך דברים לקלים יותר על המגרש. אנחנו שמחים לקבל את כולם, נקווה לקבל גם את קולטון אם זה יתאפשר, ובתקווה שנזכה באליפות". קווינסי מילר הוסיף: "היו לנו הרבה עליות וירידות השנה, אבל אנחנו מצליחים להתחבר בזמן הנכון. אנחנו כאן עכשיו. הרצליה קבוצה חזקה שמשחקת קשוח, אבל גם אנחנו נשחק חזק במשחק הבא".

שחקן אנאדולו אפס תומא הרטל מול שחקן מכבי תל אביב גל מקל. GettyImages
עונה הבאה ישחקו ביחד? הרטל ומקל/GettyImages

דיווח: מכבי תל אביב מעוניינת בהרטל ופלייס

מכבי תל אביב אומנם עלתה על המסלול הנכון מאז מינוי של אריק שיבק למאמנה והיא בדרך הבטוחה לחצי גמר הפלייאוף הישראלי. אולם, מאחורי הקלעים ההכנות לעונה הבאה החלו כבר מזמן ובהנהלה שוקדים על חיזוק בעיקר בעמדות הבעייתיות - עמדת הרכז והסנטר. על פי דיווח שמתפרסם היום בליטא, הצהובים שמו את יעבם על הליגה הטורקית ומעוניינים בשני שחקנים - תומא הרטל רכזה הצרפתי המצוין של אנאדולו אפס וטיבור פלייס, הסנטר הגרמני הענק (2.18 מטר) של גלאטסראיי.

אחרי עונה מצוינת באנאדולו, הרטל מעוניין לנסות את מזלו ב-NBA בעונה הבאה, אך מחזיק בהצעות מפתות מאירופה, אחת מהן ממכבי תל אביב, כך על פי הדיווח. הרטל שיחק העונה 26 דקות בבמוצע למשחק ביורוליג ורשם ממוצעים של 12.7 נקודות, 5.6 אסיסטים ו-1.7 ריבאונדים למשחק. הסנטר הגרמני בן ה-26 רשם ממוצעים של 7.7 נקודות למשחק, 4.6 ריבאונדים ו-1.2 חסימות ב-17 דקות בממוצע למשחק ביורוליג העונה במדי גלאטסראיי והוא עשוי להיות מחליפו של גרמני אחר, מאיק צירבס שלא השתלב במכבי תל אביב ושוחרר באמצע העונה.

כזכור, הצהובים סיימו עונת יורוליג מבישה מבחינתם עם מאזן איום של 20:10 כשהם סובלים מפציעות של שחקני מפתח ובעיקר מדלילות בקו הקדמי. אחרי שהסתמכה על אוחיון ומקל בעונה החולפת, הרטל אם יגיע צפוי להיות הרכז המוביל של הקבוצה באירופה כשפלייס יוסיף את מימד הגובה שהיה כה חסר לצהובים העונה ביורוליג. פלייס שיחק עונה אחת ביוטה ג'אז מה-NBA ולפני כן השתפשף ביורוליג במדי ברצלונה, באסקוניה ויטוריה ובאמברג.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully