וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק על המהפך של מכבי תל אביב: "כשאתה שמח אתה מנצח"

28.5.2017 / 22:55

מאמן מכבי תל אביב מרוצה אחרי ה-63:89 מול הרצליה והעלייה ל-0:2 ברבע הגמר: "שיפרנו את הדברים הבסיסיים וזה הביא את התוצאות". מילר: "המאמן נותן לי להיות אני, מתפלל שנזכה באליפות". גורקה: "חייבים להחזיר את הביטחון לשחקנים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מכבי תל אביב טיילה הערב (ראשון) ל-63:89 מול בני הרצליה בחוץ ועלתה ל-0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הצהובים נהנו מערב מצוין של הזרים שלה, כשקווינסי מילר קולע 19 וקולט 8 ריבאונדים ודי ג'יי סילי מוסיף 17. בהרצליה קשה מאוד לציין מישהו לחיוב.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב הביסה 63:89 את בני הרצליה

אריק שיבק מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יכול לחייך. שיבק/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב אריק שיבק אמר אחרי המשחק: "מתוך 40 דקות היינו מרוכזים 32 או 33 דקות. אפשר להבין את זה, עם כזה פער. עשינו עבודה טובה מאוד הגנתית. וכשאתה שומר ככה, זה נראה אחרת גם בהתקפה. לא רוצה לדבר על מה שהיה. היה לקראת המשחק הזה זמן לשפר ולשדרג את הדברים ואני שמח שעשינו זאת.

"עשינו את הדברים הבסיסיים. אי אפשר להיות עשיר בטקטיקה כשאתה עני בטכניקה. שיחקנו בסיסי, משחק ריצה, סלים קלים, וזה הביא את התוצאה היום". על קווינסי מילר: "אמרתי לו שיהיה רגוע ומרוכז".

על האווירה בקבוצה אמר המאמן: "ביקשתי מגיא פניני להוריד את השחקנים אל הקרקע כדי שנוכל לגמור את הסדרה בבית שלנו ביום חמישי. יש משפט שאומר שכשאתה מנצח אתה שמח. אני אמרתי הפוך - כשאתה שמח אתה מנצח. אני שמח שזה קרה".

קווינסי מילר הוסיף: "הרגשתי טוב. המאמן נותן לי להיות אני. הרגשתי בנוח עם הסגנון. אנחנו נהנים על המגרש ומשחקים כמו שאנחנו צריכים לשחק. יוגב אוחיון הוא אחד מהאנשים האהובים עליי בעולם, הוא שיחק נפלא היום. אחרי כל מה שקרה העונה אני מתפלל שנזכה באליפות. אבל כרגע אנחנו צריכים להמשיך".

מאמן הרצליה מיקי גורקה: "הם ברחו לנו, ועם כל חוסר הביטחון שלנו זה נראה כמו שזה נראה. יש עוד משחק ואנחנו צריכים להגיע מוכנים למשחק השלישי. אני לא מסתכל על לנצח את הסדרה, אלא רק על להגיע למשחק הבא ולנצח אותו. אני מסתכל על להגיע לחצי של המשחק הבא בשוויון. חייבים להחזיר את הביטחון לשחקנים, אבל נהיה חייבים לתת חצי ראשון טוב במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully