וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: רפי מנקו סובל מנקע חמור ולא יחזור בסדרת רבע הגמר

28.5.2017 / 23:43

מכבי ראשון לציון הביסה 73:97 את הפועל אילת והשוותה ל-1:1, הגארד נפצע ויחסר לקטש בהמשך הסדרה. המאמן בסיום: "הדקות הראשונות הכריעו את המשחק. מי שצריך לתת על זה את הדין, שייתן". ברנר הגיב: "מקווה שאין כאן נסיונות להשפיע על המשחקים הבאים"

one

אלופת המדינה, מכבי ראשון לציון הביסה הערב (ראשון) את הפועל אילת בתוצאה 73:97 והשוותה את סדרת רבע הגמר ל-1:1. המשחק הבא בסדרה יתקיים ביום חמישי הקרוב באילת. רפי מנקו נפצע במהלך המשחק. לאחר מכן, בבדיקה שנערכה לו בבית החולים אסף הרופא התגלה נקע חמור. הפורוורד לא צפוי לשוב במהלך הסדרה נגד ראשון לציון.

מאמן הכתומים, שמוליק ברנר, אמר לאחר המשחק: "במשחק הקודם היה לנו יתרון גדול ברבע הרביעי, למרות שלא שיחקנו טוב מבחינה מקצועית והיינו בעמדת ניצחון. הכי חרה לי במשחק הקודם שהם היו ראשונים לכל כדור חופשי, וזה משהו שהשחקנים הבינו למחרת שזה לא יכול להיות ושזה לא יקרה שוב. אני שמח שמהבחינה הזאת הראינו שאנחנו עקביים, מסוגלים משחק שלם לעקוב באינטנסיביות ונחישות, היו לנו נפילות אבל הגבנו לזה יותר טוב".

על עודד קטש: "עודד הוא מאמן שאני אוהב ומעריך, לא אכנס לדברים שהוא אמר. לא אדבר על שופטים וכדומה, בוודאי שלא. לא יודע למה הוא התכוון, מקווה שאין כאן נסיונות להשפיע על המשחקים הבאים כי זאת סדרה והשופטים הם בני אדם". על המשך הדרך: "אנחנו לא פה בשביל לנצח משחק אחד, אלא מאמינים ורוצים להגיע לפיינל פור, זה המסר. אני מרגיש בנוח וטוב עם ההנהלה שלנו, אני מרגיש שסומכים עליי. מאוד מרוכז במטרה שלפניי ולא דואג לשנה הבאה. הדבר שהכי הייתי רוצה זה לבנות משהו מהיסוד, וראשון זה מועדון שאני מחובר ואוהב, אני מרוכז במשחק הבא אבל זה משהו שאני רוצה לעשות".

עודד קטש: "מבחינתנו היה משחק לא טוב, אין ספק שהאופי של המשחק נקבע בשתי דקות הראשונות, מי שצריך לתת את הדין שייתן, אני לא מתעסק בזה. הדבר הכי חשוב זה לראות מה שלום רפי, ולדאוג שהשחקנים שלי יבואו הרבה יותר מוכנים לאגרסיביות. דיברתי ואנחנו יודעים, אנחנו מכירים את חנוכי, כדיר ותומאס. אם אנשים לא מבינים ורואים את זה אז יש בעיה. כשאתה מגיע למשחק אתה בונה על כל מיני תרחישים, ואתה מתכונן, היה לנו ברור שהסדרה הזאת תהיה קשה ואגרסיבית, סקאוטינג אנחנו עושים, אבל לא תכננתי שלהנרי יהיה 3 עבירות אחרי 3 דקות ולבאקנר אחרי 6 דקות ושרפי ייפצע בחצי השני. היה מעט כדורסל, כי המשחק הזה הוכרע לא בכדורסל, אי אפשר היה לפתח כדורסל נורמלי".

מאמן מכבי ראשון לציון שמוליק ברנר. ברני ארדוב
מרוכז במשחק הבא. שמוליק ברנר/ברני ארדוב

קטש הוסיף: "עשינו סיבוב של תשעה ניצחונות, כולם יודעים מה עברנו השנה. אני בטח לא אתנצל על שני סיבובים מדהימים, וגם כשכולם דיברו והחמיאו, אז זה נחמד כי אנחנו גאים בדרך, אבל אף אחד לא חשב שיש כאלה הבדלים גדולים בין הקבוצות. היה לנו ברור שתהיה לנו סדרה קשה, כל הקבצות בפלייאוף יכולות לקחת אליפות ביחס זהה. זאת הליגה שלנו, רק נותר להנות ממנה ושיהיו משחקים שאפשר לראות מהן כדורסל".

ניצן חנוכי: "היינו רכים מאוד במשחק הקודם, זה משהו שניסינו טיפה לשפר, בהיבט של לחימה ורצון, לא היה פה משהו חריג, ראיתם גם בסדרות האחרות שבפלייאוף משחקים יותר חזק, ובליגה שלנו מי שרוצה יותר מנצח גם את המשחק. קלעתי בעבר כמות כזאת של שלשות, עברו יותר מדי שנים. הרגשתי טוב, שמח שזה יצא לי היום, כל עוד נשמור על המאזן הקבוצתי של הביחד מישהו אחר יזרח". על המשחק השלישי: "מאוד קשה לשחק באילת, זה אולם ביתי, חוויתי אותו משני הצדדים, גם במשחק הקודם הרגשנו שהמשחק היה בידיים שלנו ואם היינו טיפה יותר מרוכזים יכולנו לנצח, אז כן קיימת ההרגשה שזה אפשרי. קשה זה בטוח יהיה. לא קל לנצח שם. מקווה שנבוא נחושים ונצליח לעשות את זה".

פייריה הנרי: "אני לא יודע על מה שרקו לי את העבירות, ראשון שיחקו עם תחושת דחיפות, צריך להתקדם וללמוד מזה, לעשות מהלכים טובים בפעם הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully