וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן זכתה בגביע הצרפתי אחרי 0:1 דרמטי על אנז'ה

שער עצמי של עיסא סיסוקו בדקה ה-91 העניק לפריס גביע שלישי ברציפות ו-11 בתולדות המועדון. שחקני אנז'ה התקשו לעצור את הדמעות. מקסוול פרש עם 37 תארים ככדורגלן המעוטר בכל הזמנים

מקסוול ושחקני פריס סן ז'רמן מניפים את הגביע הצרפתי. רויטרס
תואר 37 בקריירה. מקסוול ושחקני פריס סן ז'רמן/רויטרס

פריס סן ז'רמן זכתה הערב (שבת) בגביע השלישי ברציפות וה-11 בתולדות המועדון - יותר מכל קבוצה אחרת בצרפת. פריס רשמה 0:1 דרמטי ביותר על אנז'ה בגמר שהתקיים בסנט דני והותירה יריבתה הקטנה שבורת לב.

פריס הגיעה כפייבוריטית ברורה, אבל התקשתה לכל אורך המשחק וגם הייתה קרובה לספוג לא פעם. בדקות הסיום שחקני אנז'ה נלחצו לאחור ובתוספת הזמן הגיעה ההכרעה: המגן עיסא סיסוקו הגיע ראשון לכדור קרן של הפריסאים, אבל נגח דווקא לשערו הוא. שער עצמי רגע לפני שהמשחק נכנס להארכה ו-0:1 לפריס סן ז'רמן בסיום.

שחקני אנז'ה התקשו לעצור את הדמעות בסיום, בזמן ששחקני פריס חוגגים עם האוהדים. הקבוצה הנוצצת מבירת צרפת איבדה העונה את כתר האליפות לטובת מונאקו המלהיבה, אבל בכל זאת סיימה עם שני תארים: הגביע הצרפתי וגביע הליגה הצרפתי.

הגביע הזה היה גם התואר ה-37 של מקסוול, הכדורגלן הכי מעוטר בכל הזמנים. המגן הברזילאי, בן 35, למעשה לבש את מדי פריס סן ז'רמן בפעם האחרונה וגם הוא מירר בבכי בסיום. הוא מסיים קריירה מזהירה עם תארים בברזיל, הולנד, איטליה, ספרד וצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully