וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטן ואוורינקה זכה בטורניר ז'נבה, ג'ו ווילפריד צונגה זכה בליון

השוויצרי ניצח בגמר הביתי 6:4, 3:6, 3:6 את מישה זברב כדי להניף תואר ראשון ב-2017. הצרפתי חגג תואר ראשון על חימר עם 6:7 (2), 5:7 על ברדיך. ברטנס זכתה בנירנברג, סטוסור בשטרסבורג

קיקי ברטנס טניסאית הולנדית. AP
מרגישה בבית בנירנברג. קיקי ברטנס/AP

טורנירי ההכנה לקראת הרולאן גארוס מסתיימים היום (שבת) עם גמרים בליון, ז'נבה, נירנברג ושטרסבורג.

* ג'ו ווילפריד צונגה זכה בטורניר ליון, התואר הראשון שלו על חימר וה-15 בקריירה, לאחר ניצחון 6:7 (2), 5:7 בגמר מול תומאש ברדיך הצ'כי. הצרפתי שדורג שני בטורניר הביתי, נזקק לשובר שוויון במערכה הראשונה מול המדורג שלישי בטורניר, ובמערכה השנייה השלים את העבודה בדרך לתואר שלישי ב-2017, אחרי שזכה גם ברוטרדם ומארסיי - אותה כמות שהייתה לו בין השנים 2013-2016.

* גם סטן ואוורינקה זכה בטורניר הביתי שלו, עם 6:4, 3:6, 3:6 על מישה זברב הגרמני שעלה מהמוקדמות והגיע עד לגמר בז'נבה (סך פרסים 540 אלף יורו). הטניסאי השוויצרי (3 בעולם) דורג ראשון בטורניר ורשם תואר ראשון מאז הזכייה באליפות ארה"ב. זו הפעם ה-89 בקריירת ה-ATP שלו, בה ואוורינקה חזר מפיגור של מערכה לניצחון.

* קיקי ברטנס, המדורגת 19 בעולם, זכתה בטורניר נירנברג בפעם השנייה ברציפות, אחרי שניצחה בגמר 2:6, 1:6 את ברבורה קרייצ'יקובה הצ'כית שעלתה מהמוקדמות (254 בעולם). ההולנדית בת ה-25, שבשנה שעברה העפילה מהמוקדמות כדי לזכות בטורניר, טיילה עם שבעה אייסים, כולל בנקודת המשחק, והמשיכה את התנופה שלה על משטח החימר. היא הגיעה לרבע הגמר במדריד ולחצי הגמר ברומא, וכעת מקווה לפחות לשחזר את הישגה מהגרנד סלאם הצרפתי בשנה שעברה, אז העפילה לחצי הגמר.

* סמנתה סטוסור האוסטרלית זכתה בטורניר שטרסבורג אחרי ניצחון 7:5, 4:6, 3:6 על בת ארצה דריה גברילובה. סטוסור בת ה-33, שהייתה הטניסאית המובילה של אוסטרליה מאז אוקטובר 2008 ודורגה שישית בטורניר, הפסידה את המערכה הראשונה, אך הפעילה את העוצמות שלה בהמשך וצברה ביטחון לקראת הרולאן גארוס, שם הגיעה לגמר ב-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully