וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בגביע המלך: לואיס אנריקה רוצה להיפרד מברצלונה עם תואר

ברצלונה נחושה להעניק למאמן מתנת פרידה משמחת במשחקו האחרון על הקווים, בגמר הגביע הספרדי מול אלאבס (22:30, ספורט 4). לואיס סוארס ייעדר, האוהדים אדישים, ג'רארד פיקה: "השופטים השפיעו העונה על זהות האלופה"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם לואיס אנריקה. AP
ייפרד עם חיוך? לואיס אנריקה עם מסי/AP

ברצלונה רוצה להיפרד בצורה ראויה מלואיס אנריקה. מחר (שבת, 22:30, ספורט 4) סגנית אלופת ספרד תיפרד מהמאמן אחרי שתי עונות ותקווה להעניק לו סיום מתוק לקדנציה, עם ניצחון על אלאבס בגמר גביע המלך שייערך באצטדיון ויסנטה קלדרון במדריד. ימים לא קלים עברו על ברצלונה, בעיקר בגלל כל מה שקורה מחוץ למגרש: עונש המאסר של לאו מסי בגין עבירות מס אושר על ידי בית המשפט העליון (אם כי עונשו של הפרעוש יומר בעבודות שירות), וגם הנשיא לשעבר סנדרו רוסיי נעצר על רקע אי סדרים, בין היתר בזמן כהונתו בתפקיד.

האווירה המדוכדכת בקטאלוניה באה לידי ביטוי גם בקרב האוהדים. אלפי כרטיסים שהוצעו למכירה בברצלונה כלל לא נמכרו, ונראה שהציבור מביע עניין מועט מאוד במשחק. על פניו, ברצלונה פייבוריטית ברורה. היא כבר הספיקה להביס את אלאבס 0:6 בחוץ העונה, אבל דווקא בקאמפ נואו הופתעה עם הפסד 2:1, וחסרונם של לואיס סוראס המושעה ושל סרג'י רוברטו הפצוע נותר לקבוצה הצנועה רוח גבית ואמונה שאפשר אולי להפתיע. אם ברצלונה תזכה, זה יהיה ה-20 בארון שלה. אלאבס מצדה, מעולם לא זכתה בתואר.

ג'רארד פיקה, שהגיע למסיבת העיתונאים לקראת המשחק, סיפק כהרגלו את השואו שלו: "אני חושב שהשופטים השפיעו העונה על זהות האלופה בליגה. לא אשלוף רשימת טעויות. ריאל זכתה ואנחנו צריכים להמשיך הלאה, אבל מה שקרה העונה צריך להוביל להכנסת השימוש במצלמות למשחקים. עכשיו כבר לא יעזור לנו להתלונן, כי יש משחקים שהיינו יכולים לעשות בהם יותר ממה שעשינו. לפעמים, להיות ברמה של היריבה שלך על התואר זה לא מספיק. אתה צריך להיות טוב ממנה ונלמד את זה כלקח לעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully