וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני איינג': "ניסינו לגרום ללונזו בול לבוא להתאמן, הם סירבו בנימוס"

הג'נרל מנג'ר של בוסטון סיפר שבמחנה של כוכב UCLA, שאמור להיבחר בשלישייה הראשונה, ממשיכים לשים את כל הז'יטונים על הלייקרס - גם במחיר של בחירה במקום השני ולא הראשון בדראפט

שחקן מכללת UCLA לונזו בול. AP
רק לייקרס. בול/AP

בוסטון תבחר ראשונה בדראפט ה-NBA הקרוב, והסיכויים שהיא תבחר במרקל פולץ גברו הערב (חמישי), לאחר שהג'נרל מנג'ר דני איינג' סיפר שלונזו בול, שמועמד להיבחר בשלישייה הראשונה, סירב להתאמן אצל הסלטיקס.

בשבועות האחרונים הצהיר אביו המוחצן של כוכב מכללת UCLA שמשפחת בול רוצה שהעילוי הצעיר ישחק אך רק בלוס אנג'לס לייקרס, שתבחר שנייה בדראפט הקרוב - כל כך רוצה, שהוא מוכן פחות או יותר לוותר על האפשרות שבול ייבחר ראשון. יש לציין כי ההבדל בין להיבחר ראשון ושני בדראפט הוא 2.2 מיליון דולר (זאת בלי להוסיף למשוואה את המיסים בקליפורניה, שגבוהים הרבה יותר מאלה שבמססצ'וסטס).

"ניסינו להביא אותו", אמר איינג'. "אנחנו לא ממש בקשר עם מחנה בול. ניסינו להביא אותו לאימון, והם סירבו בנימוס".

מוקדם יותר החודש, אמר לבאר בול: "לונזו יתאמן רק אצל הלייקרס, ולא אצל אף קבוצה אחרת". כשהתראיין לתכנית של קולין קאוורד בשבוע שעבר, הרחיב בנושא: "אם לונזו יילך לבוסטון, הוא יהפוך למספר 2. לונזו תמיד יהיה רכז, הוא יכול לשחק בכל עמדה, אבל העמדה המקורית שלו היא רכז ולבוסטון יש כל כך הרבה רכזים שהיא לא צריכה אותו. אני מעדיף שהוא יילך ללייקרס".

  • עוד באותו נושא:
  • לונזו בול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully