וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מוטי איוניר מונה למאמן

המאמן בן ה-53 יחליף את מנחם קורצקי שפוטר אחרי ירידת הליגה. על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. אמר אחרי החתימה: "חושב שזה אתגר ענק להחזיר את הקבוצה למקום הטבעי שלה". עוזריו יהיו עומר פרץ וניב סידי

מוטי איוניר מונה היום (חמישי) למאמן הפועל תל אביב אחרי פגישה את הבעלים שרון ניסנוב. על כך שהוא המועמד המוביל לתפקיד פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הוא יחליף את מנחם קורצקי, שפוטר אחרי שהאדומים ירדו לליגה הלאומית. איוניר חתם לעונה אחת, ואם יעלה ליגה יקבל את הקרדיט לעונה נוספת. עוזריו בקבוצה יהיו עומר פרץ, ששיחק בעבר אצל האדומים, וניב סידי, שאימן בשנים האחרונות במחלקות הנוער של המועדון.

איוניר בן ה-53 אמר מיד אחרי החתימה: "אני מאוד שמח להצטרף להפועל תל אביב, אני חושב שזה אתגר ענק להחזיר את הקבוצה למקום הטבעי שלה. זה לא יהיה קל כי הליגה הלאומית היא ליגה קשה ואני מלא מוטיבציה להצליח עם המועדון".

איוניר גדל ושיחק במכבי תל אביב, ונחשב לאורך שנים לאחד מהסמלים של הצהובים. קריירת האימון שלו כוללת קבוצות כמו מכבי נתניה, הפועל באר שבע, הפועל כפר סבא, מכבי תל אביב והנבחרת הצעירה. בשנים האחרונות שימש כפרשן בטלוויזיה, אבל בקיץ שעבר כאמור חזר לעמוד על הקווים כשמונה למאמן קרית שמונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצה את הכביש. איוניר/מערכת וואלה!, צילום מסך

למינוי של איוניר קדמה היום מלחמת גרסאות עם פרדי דוד שאתמול בערב עוד היה המועמד המוביל. בהפועל תל אביב טענו שלאור ההתבטאויות של דוד בתקשורת אתמול (רביעי), ההנהלה החליטה למשוך את הצעתה ובעצם להסיר את מועמדותו לתפקיד המאמן. האדומים לא אהבו את העובדה שזמן קצר אחרי הפגישה בין הצדדים, דוד מיהר להתראיין לתקשורת וסיפר על התכניות המקצועיות וההצעה שקיבל, ולכן הוחלט לוותר על שירותיו.

המאמן עצמו דווקא אמר לוואלה! ספורט: "מפאת כבודם של האנשים לא אגיב לטענות של הפועל תל אביב. הבטחתי לשרון ניסנוב תשובה עד היום בבוקר, התקשרתי אליו ואמרתי לו שמסיבות אישיות לא אקבל את התפקיד. הוא ניסה לשכנע אותי, אבל הסברתי לו שזה כרגע בלתי אפשרי ושאני מאחל להפועל תל אביב בהצלחה".



עדכון ראשון: 9:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully