וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר המועמד המוביל לאמן את הפועל תל אביב

המאמן בן ה-53 צפוי לקבל הצעה אטרקטיבית יותר מזו שהוגשה ליוסי מזרחי. אוראל דגני נפגש עם ההנהלה ועשוי להישאר אם לא יפגע בשכר. דגלאס דה סילבה כנראה לא יחזור למתחם חודורוב

יוסי ציפקיס

אחרי סירובם של יוסי מזרחי ואלון חזן לאמן את הפועל תל אביב, מוטי איוניר הפך למועמד המוביל לעמוד על הקווים של הקבוצה בעונה הבאה. איוניר בן ה-53 אימן לאחרונה את עירוני קרית שמונה, איתה התחיל את עונת 2016/17, אבל פוטר אחרי שמונה מחזורים.

בין הצדדים לא מתקיים מו"מ, אבל בהפועל תל אביב טוענים שאם הוא יסכים להגיע, איוניר יקבל הצעה הרבה יותר אטרקטיבית מזו שהוגשה ליוסי מזרחי. במועדון ממתינים לישיבה בה יקבע גובה התקציב, אבל ייתכן שעוד לפני כן ינסו לסגור עם מאמן.

עוד בנושא:
אוראל דגני בראיון: "הייתה תחושת גועל בסוף"

מאמן עירוני קרית שמונה מוטי איוניר. מגד גוזני
בדרך לצד האדום של תל אביב? איוניר/מגד גוזני

איוניר גדל ושיחק במכבי תל אביב, ונחשב לאורך שנים לאחד מהסמלים של הצהובים. קריירת האימון שלו כוללת קבוצות כמו מכבי נתניה, הפועל באר שבע, הפועל כפר סבא, מכבי תל אביב והנבחרת הצעירה. בשנים האחרונות שימש כפרשן בטלוויזיה, אבל בקיץ שעבר כאמור חזר לעמוד על הקווים כשמונה למאמן קרית שמונה.

אוראל דגני נפגש היום עם הנהלת הפועל תל אביב. במועדון רוצים מאוד שהבלם יישאר גם בעונה הבאה, אך ביקשו ממנו להמתין לאישור התקציב ולראות אם הם יכולים לעמוד בחוזהו הגבוה גם בליגה הלאומית. דגני עצמו עדיין לא החליט בנוגע לעתידו, אבל ישקול ברצינות הישארות במועדון אם חוזהו לא יפגע.

בהפועל מנסים גם להחזיר את דגלאס דה סילבה למועדון, אבל בשלב זה נראה שהסיכוי לכך נמוך. דה סילבה העביר מסר לפיו חרף הרצון שלו לחזור למתחם חודורוב, קבוצתו הצ'כית מלאדה בולסלב לא תסכים לשחררו לאחר שהעפילה לאירופה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully