וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווריירס הביסו 115:129 את הספרס ועלו למאזן 0:12 מתחילת הפלייאוף

היסטוריה בפלייאוף: גולדן סטייט הפכה לראשונה אי פעם שמנצחת את 12 המשחקים הראשונים, כל הדרך לגמר מול קליבלנד או בוסטון. קרי להט עם 36 ועבר את קובי, מחווה מרגשת לג'ינובילי, אולי בהופעת פרידה

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, דריימונד גרין. AP
קלי קלות. דוראנט וגרין/AP

לאורך כל העונה תהו ב-NBA האם ההתחמשות של גולדן סטייט בקיץ תוביל לדומיננטיות חסרת תקדים שלה. אם לשפוט על פי התוצאות בפלייאוף, זה לחלוטין מה שקורה. הלילה (בין שני לשלישי) הווריירס השלימו הישג היסטורי, עם סוויפ שלישי ברציפות ומאזן 0:12 בפלייאוף, דבר שאף קבוצה בתולדות הפלייאוף לא השיגה לפני כן, אחרי שהביסה 115:129 את סן אנטוניו והשלימה ניצחון 0:4 מוחץ גם בגמר המערב. נכון, לספרס היו נסיבות מקלות, והפציעה המצערת של קוואי לאונרד, שנעדר גם הפעם, טרפה את כל הקלפים ו"הרגה" את הסדרה הזו עוד לפני שבאמת החלה. אבל השורה התחתונה היא שהווריירס טאטאו גם את המכונה המשומנת של גרג פופוביץ', שהוכיחה לא אחת העונה שיש לה מה למכור גם ללא הכוכב הגדול שלה.

ככה נראה הפלייאוף של גולדן סטייט עד עכשיו

כמו במשחקים הקודמים, הווריירס דאגו למעט מאוד מתח כבר מהרגע הראשון. סטף קרי וקווין דוראנט פתחו מצוין והובילו את סגנית האלופה ליתרון דו ספרתי כבר במהלך הרבע הראשון, הספרס עוד ניסו לעשות קאמבק כמה וכמה פעמים, אבל הכישרון של גולדן סטייט פשוט היה גדול עליהם וטווח הביטחון של הווריירס נותר בעינו במשך כל שלבי המשחק. סטפן קרי סיים ערב מיוחד עם 36 נקודות, 5 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-5 שלשות, כשהחמישית ממקמת אותו במקום החמישי בקלעי שלשות כל הזמנים בפלייאוף, מקום אחד מעל קובי בריאנט. קווין דוראנט היה גם כן במיטבו עם 29 ו-12 ריבאונדים, ודרייימונד גרין פלרטט עם טריפל דאבל כשקלע 16, הוריד 8 ריבאונדים וחילק 8 אסיסטים. בכך הווריירס השלימו העפלה לשלושה גמרי NBA ברציפות, דבר שאף קבוצה בקונפרנס המערבי לא עשתה מאז הלייקרס בתחילת המילניום.

רגעי החסד של הספרס היו בעיקר בדברים שמחוץ לפרקט. אולי במשחקו האחרון בקריירה, גרג פופוביץ' סידר למאנו ג'ינובילי מחווה יפה: לפני המשחק הוא נשא נאום מיוחד עבורו, כינה אותו "הלב והנשמה של הספרס במשך שנים" והשווה אותו לקובי בריאנט ומייקל ג'ורדן. אחר כך החליט לפתוח איתו בחמישייה, לראשונה זה יותר משלוש שנים, מאז המשחק מול ניו אורלינס אי שם במרץ 2014. מאנו, שבפלייאוף הזה הזכיר נשכחות על אף גילו המתקדם, גמל לו ב-15 נקודות ו-7 אסיסטים, ודקות לפני סיום המשחק ירד לספסל כשהקהל קורא בשמו במשך דקות ארוכות, כאילו שמדובר בהופעת פרידה. חוץ מג'ינובילי, גם קייל אנדרסון (20), פאטי מילס ודז'ונטה מארי (14 כל אחד) בלטו אצל הספרס, שמסיימת עונה חיובית עם טעם קצת רע בפה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, חוגג. AP
להט כל הדרך לגמר. קרי/AP
מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס, נשמר על ידי שחקני גולדן סטייט ווריירס אנדרה איגודלה, ג'בייל מגי. AP
מחווה מפופ, מחווה מהקהל. מאנו/AP

הבוקס-סקור המלא של המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully