וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "שכחנו ממשחקי הליגה הלא טובים שלנו, מרוכזים בגביע"

22.5.2017 / 18:38

הצהובים החלו בהכנות שלהם לקראת המשחק מול בני יהודה בגמר הגביע, שחקן בקבוצה הוסיף: "אנחנו יודעים לעשות את הסוויץ', מחכים לגמר". קרלוס גרסיה הגיע לאימון ונפגש עם השחקנים

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם איתן טיבי. יוסי ציפקיס
דור מיכה ואיתן טיבי אחרי ההפסד לבית"ר בשבת/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב החלה אחר הצהריים (שני) בהכנות לקראת גמר גביע המדינה מול בני יהודה ביום חמישי. לאימון הקבוצה בקרית שלום הגיע בלם העבר של הקבוצה קרלוס גרסיה, שנחת בארץ לביקור קצר. גרסיה, שעבר לשחק בטורקיה, בירך את השחקנים לקראת הגמר בו הוא לא יצפה בארץ כיוון שהוא אמור לעזוב.

גרסיה היה שותף לזכייה האחרונה של מכבי תל אביב בגביע המדינה והיה לו חשוב לומר כמה מילים לשחקנים לקראת המשחק החשוב. שחקנים אצל הצהובים סיפרו הבוקר כי שני ההפסדים האחרונים בליגה לא ישפיעו לרעה על הקבוצה. "אנחנו יודעים לעשות את הסוויץ'. שכחנו לגמרי ממשחקי הליגה הלא טובים שלנו וכולם חדורי מוטיבציה וביטחון לקראת המשחק. כולם מחכים למשחק הזה", אמר אחד השחקנים.

שרן ייני ואייל גולסה, שנעדרו ממשחק הליגה מול בית"ר ירושלים בשבת בשל צבירת כרטיסים צהובים, צפויים לחזור להרכב של ליטו וידיגאל. גם החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון, שישב על הספסל בשבת האחרונה ואיבד את מקומו בהרכב לטובת ארון שוינפלד, אמור לפתוח בהרכב.

קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב לשעבר. אינסטגרם, צילום מסך
גרסיה באימון/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully