וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 73:87 את בני הרצליה בהיכל

עידן אריק שיבק נפתח ברגל ימין, הצהובים עלו ל-0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף בזכות רבע שלישי נהדר של 14:30 ונקמו באורחת על ההפסדים בעונה הסדירה. גאודלוק הוביל עם 21 נקודות

one

מכבי תל אביב פתחה הערב (שני) את הפלייאוף ברגל ימין, וניצחה את בני הרצליה 73:87 בהיכל בדרך ליתרון 0:1 בסדרת רבע הגמר. אריק שיבק ערך בכורה על הקווים של הצהובים, שרצו לנקום באורחת על הסוויפ שחגגה עליהם בעונה הסדירה, ופתחו חזק בראשותו של ג'ו אלכסנדר. המתאזרח עלה לפרקט בסערה ותשע נקודות מהירות שלו העניקו למכבי תל אביב יתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, לפני שצבר עבירה שנייה ונאלץ לצאת לנוח. הקבוצה מהשרון נכנסה אט אט למשחק, ותצוגת שלשות של די ג'יי שארפ השאירה אותה קרובה ברבע השני, שהסתיים בשבע הפרש למארחים.

אריק שיבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בכורה חיובית. אריק שיבק/ברני ארדוב

הרבע השלישי כבר היה סיפור אחר. הצהובים הידקו את ההגנה, צלפו מחוץ לקשת, ויכולת נהדרת של אנדרו גאודלוק, ויקטור ראד וקווינסי מילר הובילה אותם ל-14:30 ולהפרש שיא של 23, ממנו לשחקנים של מיקי גורקה כבר לא היה סיכוי לחזור. הרבע האחרון אמנם נפתח עם חמש דקות של מכבי תל אביב ללא סל שדה, אך גאודלוק הוזעק מהספסל וקבר שלשה שסגרה סופית את הסיפור. המשחק הבא ייערך בהרצליה, שתקווה להיראות הרבה יותר טוב ולשחזר את ההצלחות מהעונה הסדירה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
טוריאן גרין שחקן בני הרצליה (שמאל) מול גל מקל שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מקל מול גרין/ברני ארדוב

רבע 1:

ג'ו אלכסנדר פתח את המשחק בסערה, קלע את הנקודות הראשונות מהקו, חטף מגרין בדרך להטבעה והוסיף אסיסט למילר שקבע 2:6. הרצליה התקשתה להיכנס למשחק, אדריאן עשה צעדים ואיבד ומי אם לא אלכסנדר צלף מחוץ לקשת והקפיץ את היתרון לתשע. הפתיחה הטובה של אלכסנדר נבלמה כשעשה עבירה שנייה ויצא. מחליפו, איתי שגב, העלה את המארחת ל-9:21 עם הטבעה יפה. משעור צימק עם שלשה ואחרי איבוד כדור של ראד, וויליאמס הוריד את ההפרש לשש בלבד, אך גאודלוק לא נבהל וצלף מחוץ לקשת. הרבע הראשון הסתיים ב-23:28 למכבי תל אביב.

אנדרו גאודלוק שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לקח אחריות. גאודלוק/ברני ארדוב

רבע 2:

גאודלוק פתח טוב את הרבע השני ושלשה שלו קבעה 28:35. שארפ צימק עם שלשה, ראד גם הוא צלף מחות לקשת והרצף נמשך עם עוד שלשה של שארפ, שהורידה את ההפרש לארבע נקודות. קנאסביץ' פספס פעמיים מהקו אך גם הצהובים לא קלעו וטריש קירב את הכחולים למרחק סל. שתי הקבוצות נתקעו מעט בהתקפה, סילי החמיץ ליי אפ במתפרצת ובצד השני טריש עשה עבירת תוקף ואיבד. אחרי למעלה משתי דקות של בצורת, לנדסברג נשלח לקו העונשין ודייק פעמיים. שארפ שוב קלע שלשה, אך גרין איבד את הכדור מיד אחרי נקודות של לנדסברג ושגב קבע את תוצאת המחצית, 43:50.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקהל הצהוב/ברני ארדוב

רבע 3:

גאודלוק קלע את הנקודות הראשונות אחרי ההפסקה. טריש חדר נהדר וקלע אך ארבע נקודות רצופות של מילר ושלשה של ראד הקפיצו את היתרון ל-14 הפרש. אדריאן ניצל איבוד של גאודלוק והרגיע מעט את מיקי גורקה אבל הצהובים מיד ענו עם שלשות של מילר וגאודלוק שקבעו 48:65. ההתקפה של הרצליה המשיכה להיראות מבולבלת ושלשה של גאודלוק, מטר מקשת השלוש, העלתה כבר ל-20 הפרש. אדריאן צימק, ראד שוב צלף מחוץ לקשת וסמית' סגר את הרבע עם 57:80.

ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב (למטה) מול חליל קאנסביץ' שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
להט בפתיחה. אלכסנדר מול קנאסביץ'/ברני ארדוב

רבע 4:

משעור פתח את הרבע המכריע עם שלשה והעניק להרצליה תקווה, שלשה נוספת של שארפ צימקה את הפער ל-17. סמית' קלע מהקו את הנקודה הראשונה של הצהובים ברבע אחרי כמעט שלוש דקות. ההתקפה הצהובה נתקעה וארבע דקות וחצי לתוך הרבע טרם ייצרה סל שדה, מה שגרם לשיבק להזעיק את גאודלוק מהספסל, וזה החזיר לו בגדול עם שלשה מהירה. עד לסיום המשחק התנהל על מי מנוחות, והסתיים ב-73:87 למכבי תל אביב, שעלתה ל-0:1 בסדרה.

מיקי גורקה מאמן מכבי תל אביב (שמאל) עם אלון שטיין. ברני ארדוב
בעונה הסדירה זה הלך יותר בקלות. גורקה ושטיין/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: אנדרו גאודלוק 21 נקודות (5 מ-7 לשלוש) ו-5 ריבאונדים, ויקטור ראד 17 (3 מ-8 לשלוש) ו-11 ריבאונדים, קווינסי מילר 14, ג'ו אלכסנדר 11, איתי שגב 8 ו-7 ריבאונדים, יוגב אוחיון 6 ו-5 אסיסטים, דווין סמית' 4, סילבן לנדסברג 4, גל מקל 2. די ג'יי סילי (12:41 דקות) וגיא פניני (04:26) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לבני הרצליה: די ג'יי שארפ 16 נקודות (4 מ-7 לשלוש), כרם משעור 13 ו-10 ריבאונדים, דרל וויליאמס 13 ו-9 ריבאונדים, ברנדון טריש 12 ו-5 אסיסטים, ג'ף אדריאן 8, חליל קאנסביץ' 4, יריב עמירם 4, טוריאן גרין 3.

קווינסי מילר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קווינסי מילר שחקן מכבי תל אביב/ברני ארדוב
קווינסי מילר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קווינסי מילר שחקן מכבי תל אביב/ברני ארדוב
אריק שיבק מאמן מכבי תל אביב עם עוזרו ליאור ליובין. ברני ארדוב
אריק שיבק מאמן מכבי תל אביב עם עוזרו ליאור ליובין/ברני ארדוב
דרל וויליאמס שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
דרל וויליאמס שחקן בני הרצליה/ברני ארדוב
ג'ף אדריאן שחקן בני הרצליה (ימין) מול ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ג'ף אדריאן שחקן בני הרצליה (ימין) מול ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully