וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהשלים 90 דקות: קני סייף ויתר על הזימון לנבחרת בטענה לפציעה

21.5.2017 / 20:25

שעות ספורות אחרי שכבש במדי גנט, הקשר דיווח על פציעה בשרירי הבטן והפתיע את ראשי הנבחרת כשהודיע כי לא יוכל להצטרף. גם דאבור דיווח על פציעה אחרי שכבש, וכך גם מליקסון ואוחנה

קני סייף שחקן גנט. GettyImages
התזמון הפתיע את אנשי הנבחרת. קני סייף/GettyImages

כמה שעות אחרי שקני סייף כבש הערב (ראשון) במחזור הסיום של הליגה הבלגית, קשר גנט קיבל הודעה מאלישע לוי באמצעות מנהל הנבחרת ישראל שצוצינסקי כי הוחלט לזמנו. אלא שסייף, שהשלים 90 דקות בהפסד לקלאב ברוז', הודיע כי הוא פצוע ולא יגיע למחנה האימונים בגרמניה. הקשר דיווח על פציעה בשרירי הבטן, מה שהפתיע חלק מאנשי הנבחרת.

כזכור, סייף ביקר לאחרונה את ההחלטה שלא לזמנו וטען כי הוא שוקל לשחק בנבחרת ארה"ב. הוא נכלל בסגל למשחק במוקדמות המונדיאל נגד איטליה, אך לא שותף עדיין במסגרת רשמית. לאור הכושר הטוב בו הוא נמצא הוחלט לזמנו, אלא שכעת הפציעה טרפה את הקלפים. בנבחרת מתכוונים לעקוב אחר מצבו של סייף, על מנת לבחון את חומרת הפציעה.

עוד בנושא:

יוסי בניון וטל בן חיים הבלם חזרו לסגל הנבחרת, גם מנור סולומון זומן
קני סייף ומונס דאבור כבשו בהפסדים של קבוצותיהם

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. יוסי ציפקיס
מתיחה בשריר הירך האחורי. מונס דאבור/יוסי ציפקיס

בנוסף, גם החלוץ מונס דאבור קיבל טלפון מראשי הנבחרת ובו התבשר כי הוא מוזמן לסגל. דאבור לא היה מגיע בכל מקרה למחנה בשל המשך הליגה בשוויץ, אלא שהוא טען כי הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא יוכל להצטרף.

מיכאל אוחנה ומאור מליקסון מהפועל באר שבע דיווחו גם הם על פציעה, והצטרפו לרמי גרשון, מאור בוזגלו ובן ביטון, שהפציעות שלהם כבר היו ידועות. בעקבות הפציעות הרבות, הסגל הנוכחי אמור להיות גם הסגל הסופי למשחקים, כשרק שחקנים בודדים ינופו ממנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully