וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דאבור וסייף כבשו, נאתכו ורפאלוב בישלו בדרך למוק' האלופות

חלוץ גראסהופרס גם הורחק בהפסד 4:1 לסט. גאלן, קשר גנט צימק בשער סולו מבריק, אבל קבוצתו הפסידה 2:1 לקלאב ברוז' של רפאלוב. שני אסיסטים לנאתכו ב-0:4 של צסק"א, ביטון חגג אליפות

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
עונה טובה שלו. ביברס נאתכו/GettyImages

מונס דאבור השלים היום (ראשון) 86 דקות, כבש שער ולאחר מכן הורחק בהפסד גראסהופרס 4:1 לסט. גאלן. דאבור העלה את קבוצתו ליתרון כבר אחרי דקה, בשער שהיה השביעי שלו ב-13 הופעות ליגה העונה. בדקה ה-18 הוא ספג כרטיס צהוב, ובדקה ה-86 צהוב שני שהוביל להרחקתו. קבוצתו לא הצליחה לשמור על היתרון, ספגה ארבעה שערים וירדה בעקבות ההפסד למקום ה-8 בליגה השוויצרית עם 37 נקודות.

* קני סייף כבש שער סולו נפלא והעלה את מאזנו העונה לשבעה שערי ליגה, אבל הביצוע שלו בדקה ה-70 הספיק רק כדי לצמק עבור גנט ל-2:1 מול קלאב ברוז'. ליאור רפאלוב פתח בהרכב המארחת ובישל את הראשון לווסלי, כדי להבטיח את המקום השני בבלגיה והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. רפאלוב שיחק 75 דקות, סייף השלים 90, רמי גרשון נותר על הספסל של גנט שסיימה שלישית.

* מחזור אחרון בליגה הרוסית: ביברס נאתכו השלים 90 דקות ובישל פעמיים בניצחון 0:4 של צסק"א מוסקבה על אנז'י מחצ'קאלה. בדקה ה-17 כדור חופשי מדויק של נאתכו מצא את הראש של הבלם הוותיק סרגיי איגנשביץ' שנגח פנימה. מגע הקסם של קשר נבחרת ישראל פעל שוב, הפעם בדקה ה-24, כשהוא מצא את ויטיניו שירה לרשת. עד סוף המשחק המארחים הוסיפו שני שערים נוספים, והבטיחו את המקום השני שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. נאתכו מסיים עונה טובה מבחינתו האישית עם 34 הופעות בכל המסגרות, 7 שערים ו-5 בישולים.

* ניר ביטון היה בסגל סלטיק בניצחון 0:2 על הארטס, אך לא שותף במשחק. עם זאת, הוא כן שותף להישג ההיסטורי של קבוצתו, שסיימה עונה שלמה ללא הפסד ליגה. הקשר הישראלי חגג אליפות רביעית בסלטיק.

* אחרי כמעט חודשיים בהם לא שיחק מפני שלא סיכם על חוזה חדש, סינטאיהו סלליך נכנס כמחליף בדקה ה-80 והיה שותף ל-1:1 של מאריבור מול ראדומלייה. מרואן קבהא הפצוע לא נכלל בסגל. מאריבור כבר זכתה באליפות, הליגה תסתיים בשבוע הבא.

שחקני סלטיק עם תואר האליפות. רויטרס
ניר ביטון מאחורי הקפטן סקוט בראון/רויטרס
אפה אמברוז שחקן סלטיק עושה סלטה בחגיגות האליפות של סלטיק. רויטרס
אפה אמברוז גנב את ההצגה עם סלטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully