וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אמיר עגייב חתם, ז'אורז'יניו סיכם לשלוש שנים

20.5.2017 / 17:59

שחקן הכנף שעל הסיכום איתו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת. הברזילאי שסיים חוזה בסכנין, כבר החליף טיוטות חוזה עם המועדון ויחתום בתחילת השבוע

אמיר עגייב, שחקן בני יהודה. מגד גוזני
מצטרף לפרויקט השאפתני בבירה. עגייב/מגד גוזני

אמיר עגייב חתם היום (שבת) בבית"ר ירושלים לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. שחקן הכנף בן ה-25 יגיע לבירה מבני יהודה אחרי חצי עונה בה מיעט לשחק. כפי שפורסם בואלה! ספורט, בין הצדדים נערך סיכום כבר בינואר, עוד כשעגייב לבש את מדי אומוניה ניקוסיה.

עגייב גדל בבני יהודה ושיחק בה עד הקיץ האחרון. הוא עזב לאומוניה ניקוסיה, אבל חזר לישראל אחרי חצי עונה. אם היה מצטרף לבית"ר ירושלים כבר בינואר, בני יהודה הייתה זכאית לדמי השבחה, אולם כעת הקבוצה מהבירה לא תשלם לזהובים. ההגעה של עגייב סוללת את דרכו של ישראל זגורי החוצה מהקבוצה.

שחקן נוסף שצפוי לחתום כבר ביום ראשון הוא ז'אורז'יניו, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הברזילאי של בני סכנין החליף טיוטות חוזה עם בית"ר ירושלים והצדדים סיכמו לשלוש שנים. כל מה שנותר היא החתימה, שכאמור צפויה מחר.

גם הבלם הוותיק טל בן חיים נמצא גבוה ברשימות של אלי טביב ואם הוא לא ימשיך במכבי תל אביב, בית"ר תנסה לצרף אותו. בלי קשר אליו, הצהובים-שחורים גם מחפשים בלם זר במקום חסוס רואדה שעזב.

שחקני בני סכנין ז'אורז'יניו עם מאמן הפועל כפר סבא שרון מימר. ברני ארדוב
מעבר חד מסכנין לבית"ר. ז'אורז'יניו ומימר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully