וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר שוקלת להחתים את ז'אורז'יניו, מו"מ עם כמה חלוצים זרים

בבירה מתלבטים בין קלאודמיר לקשר סכנין לקראת העונה הבאה, איינבינדר במסר: "כדי להתמודד עם באר שבע ומכבי תל אביב וללכת עד הסוף צריך לעבות את הסגל". וגם: מימר מודה לקהל (ולגיא לוזון)

שרון מימר מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
הפרחים ללוזון. מימר/מגד גוזני

1. מימר שוב מודה ללוזון

לקראת המשחק אמש (שבת) מול מכבי חיפה, שרון מימר שינה מערך והעביר את עידן ורד לשחק מתחת לחלוץ. בסופו של דבר השינוי הזה התברר כמכריע: בית"ר שיחקה הרבה דרך האמצע, למכבי חיפה לא היו יותר מדי תשובות וזה הסתיים בניצחון 0:2 של הקבוצה מהבירה. גיא לוזון אמר בסיום שהקבוצה הטובה יותר ניצחה וכבר דיבר על הרבה שינויים בקיץ, על מנת שהקבוצה שלו תוכל להוות פקטור בצמרת. ומימר? הוא מתבסס במקום השלישי, כשאסור לשכוח שהוא בבירה רק כי גיא לוזון אמר לא. מאמן מכבי חיפה קיבל למעשה ההחלטה החשובה ביותר בקריירה של מימר עד עתה, כזאת שקרוב לודאי גם תביא לו חוזה לעונה נוספת בבית"ר. לאותו מימר שהיו כאלה שהבטיחו לו את "אש הגיהנום", קראו לו לבוא ליציע אתמול ובמקביל קיללו את לוזון. מהר מאוד "שורפים" כאן אנשים. חבל.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את מכבי חיפה, ורד ואיינבינדר כבשו
מימר מתמוגג מעידן ורד ומהקהל: "בהתחלה מזלזלים, זה הכדורגל"

שחקני בית"ר ירושלים, עידן ורד, דן איינבינדר. ברני ארדוב
מופתע מהיכולת לאור העומס הגדול. איינבינדר/ברני ארדוב

2. איינבינדר במסר? "כדי ללכת עד הסוף, צריך עוד שחקנים איכותיים"

השאלה הגדולה שנותרה עד סיום העונה היא האם בית"ר תשמור על המקום השלישי ותשחק בעונה הבאה באירופה. דן איינבינדר אמר בסיום ש"אנחנו רוצים את המקום השלישי והוא עדיין לא סגור. נצטרך להמשיך לנצח כדי לסגור את זה", והתייחס לחסרונו של חן עזרא: "הוא שחקן חשוב שהיה חסר, אבל שחקנים אחרים לקחו על עצמם, השגנו שבע מתשע נקודות אפשריות בשבוע הזה, עלינו למקום השלישי ונעשה הכל כדי לשמור עליו ולהבטיח מקום באירופה".

על החולשה היחסית של מכבי חיפה אמר איינבינדר: "אנחנו לא מתעסקים בחיפה. הופתעתי מהיכולת שלנו כי היינו עם עומסים, זה היה משחק שלישי בשבוע ועם סגל כזה קצר זה לא פשוט. באנו עם הרבה אנרגיות ושחקנים לא הפסיקו לרוץ. אנחנו רוצים לנצח את סכנין ולשמור על המאזן הטוב לאחרונה".

האם בית"ר יכולה לעשות קפיצה ולהתמודד עם מכבי ובאר שבע, נשאל איינבינדר. "העונה יש פה בסיס טוב וגרעין טוב של שחקנים, אבל כדי שבאמת בעונה הבאה נרוץ עד הסוף ונתמודד עם באר שבע ומכבי תל אביב, שהן קבוצות מאוד איכותיות ועם תקציב גדול, נצטרך לעבות את הסגל בעוד שחקנים איכותיים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ז'אורז'יניו שחקן בני סכנין (ימין) מול דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ישתפו פעולה בעונה הבאה? ז'אורז'יניו מול קלטינס/ברני ארדוב

3. מי יצטרף בעונה הבאה?

אלי טביב לא הגיע אתמול לטדי, אך הזמן לא משחק לטובתו. שרון מימר רוצה להשאיר שחקנים כמו חסוס רואדה ודן איינבינדר ולהוסיף עוד שלושה-ארבעה שחקנים איכותיים כדי ללכת רחוק יותר. אמיר עגייב אמור להצטרף בסיום העונה, גישושים עם טל בן חיים הבלם כבר החלו, ובמקביל יש מגעים עם כמה חלוצים זרים והתלבטות אם להמשיך עם קלאודמיר, או ללכת לכיוון של ז'אורז'יניו. בנוסף, יש רצון הדדי של בית"ר ושלומי אזולאי הקשר להתאחד, אך השאלה האם מכבי תל אביב תשחררו. בקיצור, חודש מאי יהיה חודש מאוד קריטי בבנייה של העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully