וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אמיין עלתה לראשונה לליג 1 עם שער בדקה ה-96, שטרסבורג חזרה

שש קבוצות נאבקו על העלייה וסיפקו מותחן אדיר במחזור הסיום: חדי הקרן ניצחו 1:2 בריימס בבעיטה האחרונה של המשחק ועשו היסטוריה כדי להצטרף לשטרסבורג. צפו בשער. טרואה במבחנים

השער הדרמטי שהעלה את אמיין

לא פחות משש קבוצות הגיעו הערב (שישי) למחזור הסיום של הליגה השנייה בצרפת עם סיכוי להעפיל לליגה הבכירה. אחרי שהטבלה השתנתה כמה וכמה פעמים בערב מותח במיוחד, נקבע בדקה ה-96 כי אמיין עשתה היסטוריה ועלתה יחד עם שטרסבורג. טרואה תתמודד בפלייאוף עם המדורגת 18 בליגה הבכירה על הכרטיס האחרון.

שחקני שטרסבורג חוגגים עליית ליגה. האתר הרשמי של שטרסבורג, אתר רשמי
ב-2011 עוד היו בליגה החמישית. שחקני שטרסבורג חוגגים/אתר רשמי, האתר הרשמי של שטרסבורג

שטרסבורג, שירדה מהליגה הראשונה ב-2008 והספיקה להתפרק ולהתחיל מחדש בליגה החמישית ב-2011, השלימה עלייה שנייה ברציפות וזכתה באליפות ליגת המשנה (בפעם השלישית בתולדותיה) עם 1:2 ביתי על בורז' אן ברס. הבלם קאדר מנגאן נגח את הראשון בדקה ה-15 אחרי כדור קרן, ובחלוף שלוש דקות קווין הוגאס כבש שער עצמי מוזר. החומה הכחולה ביציעים החלה את החגיגות כבר במחצית הראשונה, וגם שער מצמק של לואיק דאמור בדקה ה-75 לא קלקל את הערב.

על דרמת הענק חתומה הפתעת העונה אמיין, שדווקא כשנראה היה כאילו היא תהיה המאוכזבת הגדולה של הערב, הגיע המחליף עמנואל בורגו והפציץ עם כל הלב אל הרשת כדי לקבוע 1:2 בריימס - בדקה ה-96 ובבעיטה האחרונה של המשחק. איזה רגע מטורף. חדי הקרן השלימו ריצה נדירה של שישה ניצחונות רצופים במחזורי הסיום ועלו לליג 1 לראשונה ב-116 שנות קיומו של המועדון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אוהדי לאנס בהלם

גם טרואה סיפקה דרמה גדולה. היא נראתה בדרך להפסד בטוח בסושו, אך ביצעה קאמבק גדול מ-2:0 ל-2:3 ושחקניה המתינו לשמוע על שריקת סיום במשחק של אמיין. אלא שאז בא השער הסופר-דרמטי של בורגו וקבע שהם רק במבחנים. סטפן דרביון (60) והקפטן בן ה-40 בנז'מן ניבה (77) השוו את התוצאה, לפני שהמחליף בן ה-20 סמואל גרנדסיר הפך לגיבור הערב עם שער ניצחון בדקה ה-88.

לאנס, שניצחה 1:3 את ניור לעיני כ-38 אלף צופים וברוב שלבי הערב הייתה בין שלוש הראשונות, חזרה בסופו של דבר למקום הרביעי וסיימה כמתוסכלת הגדולה. גם ברסט, שבמשך 22 מחזורים הייתה בראש הטבלה והידרדרה עם הפסדים ליריבות לצמרת בשלהי העונה, נותרה חמישית למרות 2:6 מוחץ בבית מול גאזלק אז'קסיו. לנים השישית לא הספיק מהפך ב-1:2 על לבאל, שכן בסופו של דבר כל המוליכות ניצחו.

הטבלה הסופית של הליגה השנייה בצרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully