וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ריאל מדריד תזכה באליפות ספרד, מלאגה תקבל מיליון יורו

הסיבה: סעיף בחוזהו של איסקו, שעבר ב-2013 ממלאגה לבירת ספרד. חלוצה של מלאגה, סנדרו, לקראת המשחק ביום ראשון (21:00, ערוץ 50): "מקווה שאכבוש וברצלונה תזכה באליפות". טרזגה ייעץ לאמבפה לא לחתום בריאל

one

האלופה הספרדית תוכרע במחזור האחרון וביום ראשון ריאל מדריד זקוקה לנקודה אחת בלבד במשחק החוץ מול מלאגה (21:00, ערוץ 50) כדי להבטיח אליפות, תואר בו לא זכתה כבר חמש שנים. מי שתקווה להפסד של הבאלנקוס בלה רוסלדה היא ברצלונה, האלופה המכהנת, שתארח את אייבר ותנסה לשמור על התואר כנגד כל הסיכוים.

אחד מהשחקנים הטובים של ריאל בעת האחרונה הוא איסקו. הקשר בן ה-25, יליד העיר מלאגה, ישמח לזכות באליפות הראשונה שלו בעיר הולדתו. "אנחנו נגיע לשם מלאי מוטיבציה ולמרות שתיקו יספיק לאליפות, אנחנו נגיע במטרה לנצח, כמו שאנחנו עושים בכל משחק אחר" אמר, והוסיף: "תמיד מיוחד לחזור הביתה, במיוחד כשיש לנו סיכוי לזכות באליפות, תואר שמעולם לא זכיתי בו". איסקו עבר לריאל מדריד ממאלגה בשנת 2013 בתמורה ל-30 מיליון יורו, אך בעסקה נכלל סעיף שמעסיק רבות את התקשורת הספרדית בימים האחרונים: על כל זכייה של ריאל מדריד באליפות ספרד, מלאגה תקבל מהבלאנקוס מיליון יורו.

סנדרו ראמירס, ברצלונה. GettyImages
זוכר לקבוצה שגידלה אותו חסד נעורים. סנדרו רמירס במדי ברצלונה/GettyImages

במלאגה לא מתייחסים לדיבורים בתקשורת ומתרכזים בניצחון ביום ראשון. "אני מקווה שאכבוש וברצלונה תזכה באליפות" אמר חלוצה של מלאגה ובוגר מחלקת הנוער של ברצלונה, סנדרו ראמירס. "זה יכול להיות יום חלומי. בזכות ברצלונה הגעתי לאן שהגעתי, אשמח להשיב להם על העבודה הקשה והעזרה". החלוץ בן ה-21 חווה עונה נפלאה במלאגה וכבש העונה 14 שערים ב-29 משחקי ליגה. שחקן נוסף של מלאגה שהתראיין לתקשורת הספרדית הוא מיגל טורס, שגדל בריאל מדריד ואמר: "אנחנו מקצוענים, אנחנו רוצים לשמח את האוהדים שלנו עם ניצחון. גם אם ננצח את ריאל מדריד, זה לא אומר שברצלונה תזכה באליפות. עדיין יש לה משחק לא קל מול אייבר".

בעניין אחר, בתקשורת הספרדית מדווחים שחלוץ העבר של נבחרת צרפת, דויד טרזגה, ייעץ לבן ארצו קיליאן אמבפה לא לחתום בריאל מדריד: "יש לו הכל כדי להפוך לחלוץ ברמה עולמית, אבל מוכרחים לתת לו זמן, לתת לו להנות לפני שמגיע הלחץ של המועדונים הגדולים. אני מקווה שהוא יישאר במונאקו לעוד עונה וימשיך להשתפר" אמר אקס מונאקו בראיון, והוסיף: "הוא רק בן 18. יש לו עוד המון זמן ואני משוכנע שבסופו של דבר הוא ישחק באחד מהמועדונים הגדולים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully