וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הפך לגדול הכובשים בליגות הבכירות: "זידאן הציל אותי"

שחקני ריאל, כולל הכוכב, שיבחו את הרוטציה של המאמן אחרי ה-1:4 על סלטה. איסקו מתלוצץ על שיתוף הפעולה עם רונאלדו, שמודה שגם הוא "אנושי" אחרי ההחמצה הגדולה. בברצלונה כועסים על השופט והמצלמות חשפו - הדברים המכוערים של רונאלדו לשחקני סלטה ויגו

one

ריאל מדריד רחוקה כפסע מזכייה באליפות אחרי חמש שנים עקרות. הבלאנקוס צלחו אמש (רביעי) את המשוכה הלפני-אחרונה בדרך לתואר, כשהביסה 1:4 את סלטה ויגו בבלאידוס ופתחה פער של שלוש נקודות מברצלונה, מחזור אחד בלבד לתום העונה. ריאל חששה מאוד מהמשחק בגליסיה, אחרי שסלטה עשתה לה לא מעט צרות במהלך העונה ואף הדיחה אותה מגביע המלך. אבל כריסטיאנו רונאלדו כבש שני שערים נפלאים בדקות 10 ו-48, קארים בנזמה (70) וטוני קרוס (88) הוסיפו, וגם שער מצמק של ג'ון גידטי (69) לא מנע מהבלאנקוס לחגוג. בזכות הצמד שלו, הפך רונאלדו לגדול הכובשים בחמש הליגות הבכירות באירופה, עם 367 שערים במנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד. כעת המתמטיקה היא פשוטה: ניצחון או תיקו של ריאל מדריד במחזור הסיום במלאגה יבטיח לה אליפות. ברצלונה תזכה בתואר רק במקרה שתנצח את אייבר וריאל תפסיד במלאגה. מחזור הסיום ייערך ביום שבת ב-21:00.

במהלך המשחק היתה לרונאלדו גם החמצה אחת בלתי אופיינית, כמעט מול שער ריק, אולם היא הגיעה ביתרון 1:3 לריאל, ולכן הוא הגיב אליה בחיוך, ואמר בסיום ש"גם אני אנושי. כבשתי שני שערים קשים, אבל דווקא מהמצב הקל יותר החמצתי. זה קורה". לאחר מכן, התפנה רונאלדו לפרגן לזינדין זידאן ולתת לו קרדיט על הכושר הנפלא בו הוא נמצא. "זיזו מנהל את הרוטציה שלנו באופן שקרוב לשלמות. יש לנו סגל נהדר והוא רוצה לתת לי מנוחה מפעם לפעם. הוא הציל אותי לא פעם העונה על ידי זה שנתן לי מנוחה והשאיר אותי רענן", אמר בחיוך. כעת לריאל נותר משחק חוץ נוסף, מול מלאגה, ואם תצלח אותו, היא תזכה באליפות. גם תיקו יספיק לה, אבל רונאלדו "הייתי זקוק למשחק חוץ כזה. ידענו שנצטרך להילחם על התואר הזה עד סוף העונה, מלאגה קבוצה טובה, בעיקר בבית, אבל אנחנו בונים אך ורק על ניצחון. זו המטרה היחידה".

המצלמות חשפו - גוסטבו קרבאל מסלטה מתלונן שרונאלדו צלל, הפורטוגלי משיב: "קיבלתם הרבה כסף כדי להתאמץ היום, אה? מזוודה מלאה". גם ראמוס אמר דברים ברוח דומה

גם לזידאן היו מילים חמות על רונאלדו. "כריסטיאנו מוכיח שוב ושוב שהוא מגיע לנקודה המכריעה של העונה בכושר פיזי אידאלי. הוא כובש המון, הוא רץ המון, הוא עושה הכל על כר הדשא ואני מאושר לראות את זה". איסקו, בכיכב בעצמו עם בישול נהדר לרונאלדו, כבש או בישל ב-15 המשחקים האחרונים בהם פתח בהרכב ריאל. לאחרונה נראה ששיתוף הפעולה בינו לבין רונאלדו פורה במיוחד, דבר שאותו הוא מסביר בצורה פשוטה למדי. "קל מאוד לפתח הבנה עיוורת עם רונאלדו, אתה פשוט נותן לו את הכדור, והוא כבר עושה את כל היתר", אמר בהלצה. גם איסקו פרגן לזידאן ואמר ש"יש לו חלק גדול באיך שאנחנו נראים טריים ורעננים גם אחרי כל כך הרבה משחקים. הרוטציות שלו מעולות, כולנו מגנים ותוקפים, כולנו רצים הרבה, זה פשוט נהדר".

זידאן הוסיף ש"אנחנו עדיין לא מרגישים שאנחנו אלופים. היום עשינו צעד חשוב בדרך לשם, אבל זה עדיין לא גמור". הוא התמוגג מכך שלמרות כל הלחץ, הקבוצה שלו "רוקדת" על המגרש. "על הנייר, כדי לזכות באליפות צריך לסבול. אבל השחקנים פשוט נהנים מהרגע, וזה דבר מאוד מיוחד".

כצפוי, בברצלונה לא אהבו את מה שראו. בתקשורת הקטלאנית האשימו כמובן את השופטים ואת מנהלת הליגה, קודם כל על כך שביטלה לנאצ'ו את הכרטיס הצהוב מהמשחק הקודם ואפשרה לו לשחק, ואחר כך בגלל הכרטיס הצהוב השני השנוי במחלוקת שהונף לעבר יאגו אספס מסלטה, כשהמשחק היה עדיין פתוח (במצב 1:2 לריאל). ב"אל מונדו" ציינו לרעה את השופט וכתבו ש"ההרחקה לא היתה פיירית וגובלת בפשע, במיוחד לאור העובדה שדקה אחר כך רונאלדו צלל ברחבה ולא קיבל על זה אפילו נזיפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מי אמר שרונאלדו לא מפרגן לאחרים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully