וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: דני עמוס יעזוב, גיגי יהיה השוער הראשון. פנייה לברוסו

17.5.2017 / 10:30

השוער הראשון מחזיק בהצעות מהפועל רעננה, מכבי נתניה והפועל חיפה ושוקל לעזוב. ללא קשר, במועדון שוקלים לתת את אפודת השוער לגיגי. במועדון מתמקדים בהחתמת בלמים, מוקה מועמד, קשר קרית שמונה טרם שוחרר

צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
עשוי לקבל את אפודת השוער ראשון. צחי גיגי/קובי אליהו

צחי גיגי עשוי לשמש כשוער הראשון של מכבי פתח תקוה בעונה הבאה. השוער דני עמוס אמור להגיע לפגישה עם ראשי המועדון, אבל במקביל מנהל מגעים עם מספר קבוצות בליגת העל, בהן הפועל רעננה, מכבי נתניה והפועל חיפה, ושוקל את עתידו. כעת שוקלים במועדון לתת את אפודת השוער הראשון לצחי גיגי כשיוסי גינצבורג עשוי לשמש כמחליפו.

גיגי (28), ששיחק בעונה שעברה כמעט בקביעות החל מחודש אוקטובר, מוערך מאוד על ידי המאמן קובי רפואה. הוא היה אמור לשמש כשוער הראשון העונה, אבל פציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה גרמה לראשי המועדון להחתים מיידית את עמוס.

במועדון מתמקדים כעת בהחתמת שני בלמים זרים. אחד מהם הוא בלם סטיאווה בוקרשט וילפרד מוקה. אחרי הפרסום אתמול, גם התקשורת הרומנית עסקה הבוקר באפשרות שיגיע לישראל. המטרה היא להחתים בלם מהיר אחד לפחות, לאור עזיבת אליסון דוס סנטוס. בנוסף, במועדון פנו לקרית שמונה והתעניינו באפשרות להחתים את הקשר האחורי מחוף השנהב דידייה ברוסו. בשלב זה בקרית שמונה הודיעו כי החליטו לממש את האופציה על השחקן והוא לא משוחרר. יחד עם זאת, במידה ויוחלט בקרית שמונה בהמשך הקיץ לשחררו, פתח תקוה תנסה לקנות את השחקן. ברוסו הגיע לקרית שמונה בקיץ מהפועל רמת גן אחרי עונת שיא במהלכה כבש 16 שערים. חגי גולדנברג ייפגש השבוע עם ראשי המועדון וצפוי לעזוב אחרי תשע שנים. נאור פסר שבני יהודה גיששה אצלו צפוי לחתום לעונה נוספת.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה הגישה הצעה לבלם וילפרד מוקה מסטיאווה בוקרשט
בדקה ה-93: מכבי פתח תקוה ניצחה את מכבי תל אביב 1:2, סולומון כיכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully