וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הגישה הצעה לבלם וילפרד מוקה מסטיאווה בוקרשט

16.5.2017 / 13:14

הקונגולזי שיכול לשחק גם כקשר אחורי ורשם העונה 27 הופעות ברומניה נמצא ברשימות של רפואה. אחרי תשע שנים: גולדנברג עשוי לעזוב, במועדון ממתינים לתשובה מדני עמוס, כעס על קוויאר

שחקן מכבי פתח תקוה, חגי גולדנברג. יוסי ציפקיס
צפוי לעזוב אחרי תשע שנים. חגי גולדנברג/יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה הגישה הצעה לבלם הקונגולזי של סטיאווה בוקרשט, וילפרד מוקה. הבלם בן ה-29, שמסוגל לתפקד גם כקשר אחורי ורשם העונה 27 הופעות (ושער אחד) בליגה הרומנית, מסיים חוזה בקיץ ועשוי להגיע לישראל. רפואה רוצה לצרף שני בלמים זרים, וכן קשר וחלוץ, שיצטרפו לרומאריו פירס.

בנושא אחר: אחרי תשע שנים בקבוצה הבוגרת של מכבי פתח תקוה, חגי גולדנברג צפוי לעזוב בקרוב את הקבוצה ולשחק בפעם הראשונה בקריירה בקבוצה אחרת. השחקן קיבל מסר מהמועדון לפיו נאור פסר צפוי להישאר. הקפטן אמור להגיע לפגישה עם ההנהלה בימים הקרובים ויקבל הצעה לעונה נוספת. בני יהודה כבר גיששה אצל השניים למקרה שלא ימשיכו.

במועדון כועסים מאוד על עסקת העברתו של קרלוס קוויאר לקריית שמונה. אתמול (שני) שוחח השחקן עם אבי לוזון וטען כי הוא טרם החליט אם לחתום, אך גורמים הקשורים לעסקה טוענים כי ההבנות גובשו כבר לפני מספר ימים בין איזי שרצקי לנציגו של השחקן. כפי שמסתמן כרגע, רומאריו פירס יהיה הזר היחיד שיישאר בקבוצה ואליו יצטרפו עוד ארבעה.

הצעה רשמית הוגשה לשוער דני עמוס ובין הצדדים חלה התקרבות. במועדון מעריכים שעמוס יחתום על החוזה החדש בקרוב. בשלב זה, במועדון לא מאשרים לצחי גיגי לעזוב בהשאלה.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה טענה אתמול: קוויאר יסגור אצלנו. רפואה חתם רשמית לעוד עונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully