וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבק אוהדי מכבי תל אביב מחריף: "לא מאמינים יותר להבטחות"

'המטה להצלת מכבי תל אביב מעצמה' פרסם הודעה, איים כי חבריו לא ירכשו מנויים אם וויצ'יץ' ואבן לא יפוטרו בקיץ ושלח מסר להנהלה: "או שתמכרו את הקבוצה או שתישארו עם היכל ריק"

one

אם מצבה המקצועי הקשה של מכבי תל אביב לא מספיק, גם מאבק האוהדים, ובעיקר של 'המטה להצלת מכבי תל אביב מעצמה', מחריף. היום (שלישי) פרסם הארגון הודעה בה איים כי חבריו לא יחדשו את המנויים עד שהמועדון יודיע על עזיבתם של ניקולה וויצ'יץ' ואבי אבן בקיץ. כמו כן, דרש 'המטה' מההנהלה למכור את הקבוצה, "אנחנו פונים אליכם בדרישה חד משמעית: תמכרו!", כתבו.

"איננו מאמינים יותר להבטחות האלו שמגיעות בכל קיץ", נכתב בהודעת הארגון, "לא מאמינים יותר להבטחות שהבעלים לא יתערבו בעניינים מקצועיים. לא נקבל ספין על העברת המושכות לדור הצעיר. ההחלטה הזו הרי כבר התקבלה לפני מספר עונות והוכיחה שהם כישלון חרוץ, אז מדוע לתת להם שוב? סיימנו להיפגש. אין לנו שום רצון לשמוע עוד הבטחות ומריחת זמן על ידי פגישות עקרות תוכן. או שתמכרו את הקבוצה למישהו שיודע לנהל מועדון ספורט בשנת 2017 או שתגמרו עם היכל ריק".

לסיום, פנה הארגון לחבריו, אוהדי הקבוצה. "אנו קוראים לאוהדים בהיכל שהיו אדישים עד עכשיו, תתעוררו!! הקבוצה שלנו בסכנה! אנחנו קוראים גם לארגוני האוהדים שהתאהבו בתדמית העיוורים מהאהבה, להתעורר עכשיו פן יהיה מאוחר מדי! אנו קוראים לכל המנויים שמכבי חשובה להם, לא לחדש את המנוי כדי לגרום לבעלים שגרמו לקריסה הזו למכור את חלקם במועדון".

עוד בנושא

בגאצקיס פוטר ממכבי תל אביב. אריק שיבק מונה רשמית למחליפו

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ'. ברני ארדוב
הקהל מאבד סבלנות. ניקולה וויצ'יץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully