וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת מגיבה לפנדל הפסול של מחרז, ליניקר: "לא על מקרים כאלה נכתב החוק"

שחקן העבר של השועלים הגיב, כמו רבים אחרים, על הפנדל המוצלח של הקשר האלג'ירי לשערה של מנצ'סטר סיטי שנפסל. יאיא טורה חגג את יום הולדתו ה-34: "אני שונא ימי הולדת. מבחינתי גיל זה רק מספר"

השופט רוברט מדלי. רויטרס
אירוע נדיר. רגע פסילת השער/רויטרס

מנצ'סטר סיטי גברה היום (שבת) 1:2 על לסטר סיטי, אך מסתמן שהאירוע שהכי ייזכר מהמשחק הזה יהיה הפנדל הפסול של קשר האלופה, ריאד מחרז. בדקה ה-77 האלג'יראי הוכשל וניגש לבעוט, החליק, נגע בכדור פעמיים ולמרות שהכדור נכנס, השער נפסל. פסילת השער הגיעה מספר ימים לאחר ששחקנה של אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן ביצע מהלך דומה במשחק ליגת האלופות מול ריאל מדריד, אך במקרה שלו השער לא נפסל.

"החלטה טובה של השופט. זו הפעם הראשונה או השנייה שאני רואה מקרה כזה בחיי" אמר מאמנה של מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. על המשחק עצמו והמשך העונה של הסיטיזנס הוסיף: "במשחק היום הם גרמו לנו להבין מדוע הם היו אלופים בעונה שעברה. נותרו לנו שני משחקים ואנחנו צריכים להבטיח את המקום ברביעיה הראשונה, זה בידיים שלנו".

עוגה לכבוד שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה. רויטרס
הפעם לא שכחו את יום הולדתו. אוהדי מנצ'סטר סיטי מברכים את יאיא טורה/רויטרס

הקשר יאיא טורה, שחגג יום הולדת 34, אמר על הניצחון: "זה היה ניצחון קשה. שלטנו במשחק והבקענו פעמיים, אבל מהרגע שהם חזרו למשחק הם לחצו אותנו, ואני שמח שהצלחנו לנצח". טורה גם דיבר על יום הולדתו: "אני שונא ימי הולדת. מבחינתי גיל זה רק מספר, אני מרגיש צעיר יותר מראחים סטרלינג". סטרלינג, אגב, הציג לטורה את פרס איש המשחק ועקץ אותו כשאיחל לו מזל טוב ליום הולדתו ה-38.

בצד השני, מאמן השועלים קרייג שייקספיר אמר על הבעיטה של מחרז: "על פי החוקה, מדובר בנגיעה כפולה, אבל אולי היה מקום לאזן בשל העובדה שהשער של מנצ'סטר סיטי נכבש מעמדת נבדל. מנקודת המבט שלנו, מדובר בחוסר מזל". המאמן האנגלי הוסיף: "אני מרוצה מהמשחק שלנו, כבשנו שער נפלא. אנחנו רוצים לסיים את העונה במקום הכי גבוה ונמשיך להילחם עד הסוף".

גם ברשת הגיבו לאירוע הביזארי וההזוי, ואוהד השועלים, גארי ליניקר, אף צייץ בטוויטר: "על פי החוקה, פסילת השער הייתה נכונה. אבל לא על מקרים כאלה נכתב החוק הזה".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי גברה 1:2 על לסטר סיטי והתבססה במקום השלישי

לכתבה המלאה

תגובות הרשת לפנדל הביזארי של ריאד מחרז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully