וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפשרה? מכבי תל אביב והעירייה נפגשו בנוגע לבלומפילד

11.5.2017 / 19:46

אחרי ששני הצדדים התבצרו בעמדותיהם וגולדהאר אף שלח מכתב חריף לעירייה בעקבות התנהלותה בבניית האצטדיון, ניסו גורמים משני הצדדים להגיע להבנות ולהסכם שיהיה מקובל על הצהובים

אימון מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, מיטש גולדהאר, ג'ק אנגלידיס. יוסי ציפקיס
יהיה שבע רצון? גולדהאר עם ג'ורדי ואנגלידיס/יוסי ציפקיס

האם מכבי תל אביב ועיריית תל אביב בדרך להשגת פשרה בכל הקשור לאצטדיון בלומפילד? היום (חמישי) נערכה פגישה בין ראשי מכבי תל אביב לבין גורמים בכירים בעירייה כדי להתחיל ולהניע תהליך של הידברות אחרי שלפני כחודש כל צד התבצר בעמדתו ובעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר אף שלח מכתב חריף לראש עיריית תל אביב רון חולדאי בו תקף במלים קשות את התנהלות העירייה בכל הקשור לבנייה מחדש של האצטדיון.

בעירייה לא התרגשו אז מדבריו של גולדהאר והיה מי שהשיב לו, אך כאמור בימים האחרונים ניסו גורמים משני הצדדים לקבוע פגישה שאכן התקיימה היום במטרה להגיע להבנות ולקדם סיטואציה בה מכבי תל אביב תהיה מרוצה מהתכנון של האיצטדיון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב המקורי של גולדהאר לרון חולדאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, במכבי תל אביב קבלו על כך שכמועדון הבכיר בעיר, הם לא נספרו כלל בתכנון של האצטדיון ולא נשאלו לצרכים שלהם כמו למשל בניית תאי צפייה כמקובל במרבית האיצטדיונים החדשים הנבנים בעולם. עדיין מוקדם להעריך האם הפגישה הזו תוליד מערכת יחסים חדשה ואחרת בין הצדדים, אך אין ספק שהצעד הראשון נעשה היום כאשר ברור לעירייה שמכבי תל אביב צריכה לשחק בתל אביב ולמכבי ברור שהאלטרנטיבות שלה אינן טובות יותר מהאיצטדיון שייבנה.

כך או אחרת, על דבר אחד לבטח מסכימים כל מי שנפגשו היום בעירייה, שנה עברה מאז המשחק האחרון בבלומפילד ושום דבר לא זז באיצטדיון. הוא אמנם נהרס אבל להרוס אפשר היה בחודש ומאז לא קרה דבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בינתיים, באימון מכבי תל אביב שברו שגרה עם תחרות איקס עיגול בין השחקנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully