וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אינגולשטאדט ואלמוג כהן ירדו ליגה, 4:5 משוגע לבאיירן על לייפציג

קבוצתו של קשר נבחרת ישראל לא הצליחה לנצח את פרייבורג ותחזור לליגת המשנה לאחר שתי עונות בליגה הבכירה. לייפציג כבר הובילה 2:4 על באיירן מינכן, אבל האלופה ביצעה מהפך מדהים שהסתיים עם שער ניצחון של רובן

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט מאוכזב. GettyImages
קבוצתו חוזרת לליגה השנייה. אלמוג כהן/GettyImages

היום (שבת) נערך המחזור הלפני האחרון בליגה הגרמנית, כשבמוקד, האלופה באיירן מינכן התארחה אצל לייפציג וניצחה לאחר משחק מדהים 4:5 לאחר שכבר הייתה בפיגור 2:4. קבוצתו של אלמוג כהן, אינגולשטאדט, ירדה לליגה השנייה לאחר שתי עונות בליגה הראשונה לאחר שנפרדה ב-1:1 עם פרייבורג.

דויד אלאבה באיירן מינכן. רויטרס
משחק גדול בלייפציג. אלאבה חוגג את השוויון/רויטרס

לייפציג - באיירן מינכן 5:4

המארחים עלו למשחק בידיעה שכל תוצאה פרט להפסד תבטיח לה סגנות היסטורית, והם עלו בטירוף ויחד עם האלופה, סיפקו לנו משחק גדול. מרסל זביצר (2) העלה את לייפציג ליתרון, אך רוברט לבנדובסקי השווה את התוצאה בדקה ה-17. טימו ורנר בפנדל משלו (29) ויוסף פולסן (47) העלו את העולה החדשה 1:3 לאחר פציעה לא קלה פרנק ריברי בדקה ה-44. טיאגו אלקנטרה החזיר את באיירן למשחק בדקה ה-60, אך טימו ורנר הרשית בפעם השנייה לאחר חמש דקות וקבע 2:4 גדול. נשמע גמור? האלופה לא הרימה ידיים. לבנדובסקי צימק בדקה ה-84 ובדקה ה-91 דויד אלאבה האוסטרי סובב כדור חופשי נפלא לרשת של לייפציג, אבל הרגע הגדול של המשחק הגיע בדקה ה-95. אריאן רובן פרץ באגף, עבר בקלילות את שחקני ההגנה של לייפציג והקפיץ מעל השוער בכדי לקבוע מהפך מדהים: 4:5 בסיום לבאיירן, לאחר שכבר פיגרה 2:4. לייפציג בכל מקרה מבטיחה את הסגנות לאחר שדורטמונד לא הצליחה לנצח את אאוגסבורג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
דורטמונד ימשיכו להיאבק על המקום השלישי. אובמיאנג/רויטרס

אאוגסבורג - דורטמונד 1:1

פינבוגסון העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-28, אבל אובמיאנג איזן בדקה ה-32 וקבע חלוקת נקודות. דורטמונד ייאלצו להילחם במחזור האחרון על המקום השלישי, זאת לאחר שהופנהיים ניצחה את ברמן 1:5. לשתי הקבוצות 61 נקודות ולדורטמונד יחס שערים עדיף. לאחר המשחק דיווחים מגרמניה החלו לטעון שיוליאן וייגל, שנפצע במהלך המשחק, עלול להיעדר מספר חודשים.

פרייבורג - אינגולשטאדט 1:1

אינגולשטאדט, קבוצתו של אלמוג כהן, יורדת לליגה השנייה לאחר שתי עונות בליגה הבכירה. מקסימיליאן פיליפ העלה את פרייבורג ליתרון בדקה ה-31, אך דריו לזקאנו החזיר את האורחים למשחקים. התוצאה לא מספיקה לאינגולשטאדט, שבשל הניצחון של מיינץ ושער השוויון המאוחר של המבורג, תיאלץ להיפרד מהליגה הבכירה.

מיינץ - פרנקפורט 2:4

מיינץ כבר פיגרה 0:2 מול קבוצתו של טאלב טואטחה שהשלים 79 דקות במדי קבוצתו, אך ביצעה מהפך גדול בחצי השעה האחרונה שמשאיר אותה בליגה לעונה נוספת. בראנימיר הרגוטה (42) והאריס ספרוביץ' (50) העלו את האורחים ל-0:2, אך המארחים יצאו לבליץ שהחל בדקה ה-60 עם ג'ון קורדובה, סטפן בל (60) ויושינורי מוטו (76). פאבלו דה בלאסיס הוסיף שער נוסף בפנדל בדקה ה-93 וקבע 2:4 גדול למיינץ.

משחקים נוספים:

ורדר ברמן - הופנהיים 5:3
לברמן: גברה סלאסי (59), ברגפרדה (89) ובאוור (90) להופנהיים: אדם שלאי (7), אנדריי קרמאריץ' (11, 49), סטיבן זובר (40), ארמין ביצ'אקצ'יץ' (51)

באייר לברקוזן - קלן 2:2
ללברקוזן: סטפן קיסלינג (60), יואל פויאנפלו (71), לקלן: מילוש יואיץ' (14), לוקאס קלונטר (48)

שאלקה 04 - המבורג 1:1
לשאלקה: גווידו בורגסטלר (25), להמבורג: פייר מישל לאסוגה (92)

וולפסבורג - בורוסיה מנשנגלאדבך 1:1
לוולפסבורג: מריו גומז (58), למנשנגלאדבך: יאניק וסטרגארד (24)

דרמשטאדט - הרטה ברלין 2:0
להרטה: סלומון קאלו (14), ג'ורדן טורנריגה (28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully