וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: גלבוע גליל ניצחה 85:87 את מכבי ת"א בזכות שלשה מטורפת של סיגרס

אנדרו גאודלוק שחזר מהפציעה קלע שלשה 2.5 שניות לסיום, אבל כוכב האדומים קלע על הבאזר עם הקרש והעניק לגליל ניצחון שלישי העונה בליגה מול הצהובים שנחלו הפסד ביתי חמישי רצוף בליגה. הפועל ירושלים ניצחה 63:69 את מכבי חיפה

צילום מסך

בווידאו: תקציר הניצחון של גלבוע/גליל על מכבי תל אביב

משחקי המחזור ה-32 בליגת העל יצאו לדרך כאשר המשחק המרכזי נערך בהיכל שם רשמה גליל ניצחון ליגה שלישי העונה על מכבי תל אביב, 85:87 בזכות שלשת ניצחון אדירה של ג'ייסון סיגרס. במשחק נוסף הפועל ירושלים ניצחה 63:69 את מכבי חיפה, שתיאבק עם הפועל תל אביב על הכרטיס האחרון לפלייאוף במחזור הסיום.

שחקן גלבוע/גליל חואקין שוכמן. מגד גוזני
סוויפ עונתי על מכבי. חואקין שוכמן/מגד גוזני
שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון, שחקן מכבי חיפה גרגורי ורגאס. ברני ארדוב
ניצחון דחוק לאדומים. קינזי מקדים את ורגאס/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - מכבי חיפה 63:69

מלבד טרנס קינזי שהתפוצץ ורשם הצגה אדירה, הפועל ירושלים הייתה רחוקה מלהרשים נגד הפועל תל אביב ביום שני וגם היום הקבוצה של פיאניג'אני ממש לא הבריקה אך השיגה ניצחון דחוק מול מכבי חיפה שתתמודד במחזור הסיום מול הפועל תל אביב בקרב על הכרטיס האחרון לפלייאוף. ירושלים שוב הציגה משחק נרפה בהתקפה, כשדייסון והאוול עשו את רוב הנקודות שלהם בצבע והלפרין שוב מציג משחק נרפה ומסיים אותו עם שבע נקודות בלבד. בר טימור וריצ'רד האוול הובילו את האדומים עם 12 נקודות כל אחד כשהאוול מוסיף גם 11 ריבאונדים. עמית שמחון קלע 13 לחיפה שסבלה מיום חלש של גרגורי ורגאס שסיים עם 9 נקודות בלבד. כאמור, ירושלים הבטיחה יתרון ביתיות בפלייאוף ועוד שמכבי חיפה תפגוש את הפועל תל אביב במחזור הסיום בידיעה שניצחון שלה ישלח אותה לפלייאוף.

צפו בתקציר המשחק

שחקן הפועל ירושלים אלסנדרו ג'נטילה. ברני ארדוב
עדיין חלוד. אלסנדרו ג'נטילה/ברני ארדוב

ירושלים שמרה על יתרון מינימאלי ברבע הראשון בזכות משחק יעיל בצבע, אבל שלשה של עמית שמחון קבעה 9:11 בלבד למארחים. ירושלים הגיבה עם ריצת 0:8 ועלתה לראשונה ליתרון דו ספרתי של 9:19. חיפה הגיבה עם ריצת 0:5 משלה ובסיום הרבע ירושלים הובילה 16:20. חיפה המשיכה את הריצה שלה בפתיחת הרבע השני ועוד שלשה של דיברתולומאו סידרה 1:12 מרשים ויתרון ירוק 20:21. ירושלים התעוררה והגיבה עם שלוש שלשות רצופות - שתיים של ג'רלס ואחת של טימור וחזרה להוביל 30:35 בסוף הרבע.

הרבע השלישי התאפיין בהתקפות איומות כשחמש דקות התוצאה עמדה על 6:6 בלבד, אבל חיפה יצאה ראשונה מההלם עם שלשה שלישית של דיברתולומאו ועוד סל של שמחון שקבע שוויון 41 אחרי תקופה ארוכה. חיפה המשיכה להישאר חזק במשחק בזכות יכולת טובה של שמחון ושלשה של עוז בלייזר כשסל של דייסון קבע 47:48 לירושלים בסוף הרבע השלישי. שתי הקבוצות המשיכו להחטיא ללא הפסקה ברבע הרביעי, אבל ירושלים התעוררה ראשונה עם ריצת 0:8 שקבעה יתרון 51:58.

ורגאס הגיב עם שלשה בלתי אפשרית עם הקרש ושמחון חגג על אליהו, אבל האוול קבע 56:61 אחרי אסיסט נאה של הלפרין. קווין פינקני לקח ריבאונד התקפה ומהלך סל ועבירה צימק ל-61:59 בלבד לירושלים. ירושלים הלכה לקינזי שקלע סל קשה ושמחון איבד כדור קריטי, כשהלפרין סוגר עניין מהקו ובסיום: 63:69 להפועל ירושלים.

שחקן מכבי חיפה ג'ון דיברתולמאו. ברני ארדוב
משחק טוב שלו לא הספיק. ג'ון דיברתולומאו/ברני ארדוב

קלעו להפועל ירושלים: בר טימור וריצ'ארד האוול (11 ריבאונדים) 12 כ"א, ג'רום דייסון 11, טרנס קינזי 9, קרטיס ג'רלס וליאור אליהו 8 כ"א, יותם הלפרין 7, אלסנדרו ג'נטילה וטראוויס פיטרסון (8 ריבאונדים) 1 כ"א.

קלעו למכבי חיפה: עמית שמחון 13, ג'ון דיברתולמאו 11, קווין פינקני (7 ריבאונדים) 10, גרגורי ורגאס 9, עוז בלייזר (7 ריבאונדים), ווילי וורקמן ואורלנדו מנדס ולדס 6 כ"א, ראשון פרימן 2.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. מגד גוזני
יוגב אוחיון מול סקוורר/מגד גוזני

מכבי תל אביב - הפועל גלבוע/גליל 87:85

ארבע פעמים נפגשו העונה מכבי תל אביב וגלבוע/גליל, ארבעת המפגשים הסתיימו בדרמות גדולות וגם הפעם ג'ייסון סיגרס קלע סל ניצחון אדיר וסידר לאדומים סוויפ עונתי בליגה על הצהובים והשאיר להם סיכוי להשתחל לפלייאוף ברגע האחרון. אחרי שפיגרה לאורך כמעט כל המשחק, מכבי תל אביב שלפה את אנדרו גאודלוק שחזר אחרי פציעה ארוכה והיה משוכנע שהוא קולע סל ניצחון עם שלשה אדירה 2.5 שניות לסיום, אבל סיגרס קלע שלשה מנגד ממש על הבאזר עם הקרש ושלח את חבריו לחגוג.

סיגרס סיים את המשחק הזה עם 27 נקודות ו-7ריבאונדים, אך קיבל גם הרבה עזרה מאריק גריפין (18 ו-13 ריבאונדים) ויחזקאל סקורר שנתן את אחד ממשחקיו הטובים בקריירה עם 19 נקודות ו-5 אסיסטים כשמייקל קוואלס מוסיף 14 ו-4 מ-8 מהשלוש. במכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר קלע את כל 15 הנקודות שלו ברבע הראשון, די ג'יי סילי הוביל עם 16 וגם 5 חטיפות, אך המילה האחרונה הייתה שוב של גליל שהנחילה לצהובים הפסד ליגה חמישי רצוף בהיכל שהפך להיות טיילת לקבוצות היריבות.

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג, שחקן גלבוע/גליל ג'ייסון סיגרס. מגד גוזני
סל ניצחון אדיר. ג'ייסון סיגרס/מגד גוזני

גליל פתחה את המשחק בטירוף כשגריפין וסיגרס מריצים אותה ליתרון מרשים של 7:17, אבל כמו במשחק בראשון למכבי היה את ג'ו אלכסנדר שקלע 15 נקודות ברבע הראשון כששלשה של סילי מחזירה את הצהובים ליתרון 21:22. גריפין קלע מהקו אבל פניני קבר שלשה עם הבאזר כדי לקבוע 22:25 לצהובים בסוף הרבע ברבע השני סקוורר עוד החזיר את היתרון לגליל, אבל מכבי הגיבה עם ריצת 0:9 והובילה בבטחה 28:36. גליל ממש לא התכוונה לוותר והגיבה עם ריצת 2:10 בראשותו של ג'ייסון סיגרס שקבע 39:40 לגליל ויוגב אוחיון קבע 42:43 בלבד למכבי בהפסקה.

הרבע השלישי נצבע אדום בוהק. סקוורר, סיגרס וגריפין חגגו מול האין הגנה הצהובה וסידרו כבר לגליל יתרון מדהים של 54:67. אלא שכאן הגיעה ריצת 2:8 של מכבי שירדה להפסקת הרבע בפיגור מחיק של 69:62. מכבי הצליחה לגעת בגליל ברבע הרביעי בעיקר בזכות די ג'יי סילי שקבע 74:73 בלבד, אבל הצהובים לא מצאו תשובה לג'ייסון סיגרס שענה עם שני סלים רצופים כדי להעלות את מאזנו ל-23 נקודות ושוב חגג על בגאצקיס כמו במפגשים הקודמים.

סקוורר תפר שלשה בלתי אפשרית, אבל ויקטור ראד ענה מיד עם שלשה שקבעה 80:81 בלבד לגליל. סקוורר וראד קלעו מהעונשין ובמצב של 82:83 חואקין שוכמן רשם איבוד אומלל ומכבי יצאה להתקפה אחרונה עם 17 שניות על השעון אבל שגב החטיא מקרוב וסיגרס קלע פעם אחת מהקו. גמור? ממש לא, אנדרו גאודלוק חזר בדיוק בזמן כדי לתפור שלשה מדהימה ולקבוע 84:85 כשנותרו 2.5 שניות לסיום המותחן. גליל לקחה פסק זמן וג'ייסון סיגרס, מי אם לא הוא תפר שלשה אדירה על הבאזר עם הקרש כדי לקבוע 85:87 מדהים לגליל וסוויפ עונתי בלתי נתפס.

אוהדי מכבי תל אביב במפגן תמיכה לכבוד פיני גרשון. מגד גוזני
אוהדי מכבי תל אביב סימנו את מי הם רוצים כמחליף של בגאצקיס/מגד גוזני

קלעו למכבי תל אביב: די ג'יי סילי 16 (5 חטיפות), ג'ו אלכסנדר 15, ויקטור ראד 13, איתי שגב 11, גיא פניני 10, אנדרו גאודלוק 9, יוגב אוחיון 5 ו-7 אסיסטים, סילבן לנדסברג 4 וקווינסי מילר 2.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'ייסון סיגרס 27, יחזקאל סקוורר 19, אריק גריפין 18 ו-13 ריבאונדים, מייקל קוואלס 14 (4 מ-8 מהשלוש), חואקין שוכמן 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully