וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מאמן הכושר של הנבחרת סגר, דוס סנטוס יגיע לפגישה

10.5.2017 / 15:05

הבלם הברזילאי צפוי לחתום לשלוש עונות. פלוריאן קליין התרשם לטובה מהעיר, וישיב על ההצעה במהלך השבוע. ערן שדו בדרך לקבוצה, לוזון זומן לישיבה שעסקה בעתיד המנהל הספורטיבי

שחקן מכבי פתח תקוה, אליסון דוס סנטוס מול שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. יוסי ציפקיס
בקרוב בירוק. דוס סנטוס/יוסי ציפקיס

מגן שטוטגרט ונבחרת אוסטריה, פלוריאן קליין, חזר הלילה לגרמניה לאחר שהות של 24 שעות בישראל. במהלך ביקורו ביקר קליין, מלווה ברעייתו, באצטדיון בחיפה וכן באתרים שונים ברחבי העיר. על פי מקורבים לעסקה, טיוטת החוזה כבר נמצאת במשרדי המועדון לאחר שהצדדים סיכמו על חוזה לשנתיים.

עסקה אחרת שאמורה להתבצע בקרוב היא החתמת אליסון דוס סנטוס, שאמור להגיע בימים הקרובים למשרדי המועדון יחד עם נציגיו, ושם הוא אמור לחתום על חוזה לשלוש שנים. הבלם בן ה-26 כבר סיכם את תנאיו בעל פה אצל הירוקים. במועדון כבר הבהירו כי המועמדים המובילים לתפקיד המנהל הספורטיבי כבר אישרו את החתמתו.

במקביל, במועדון מנסים לשכנע את דן איינבינדר לחתום. על פי מקורבים לעסקה, מה שעשוי לקרב אותו למועדון היא הצעה מפתה יותר. באר שבע מציעה 300 אלף יורו לעונה, הירוקים מציעים יותר, אבל השחקן עצמו מתלבט כיוון שברק בכר מייעד לו תפקיד מפתח במרכז הקישור וכן הקבוצה תשחק במוקדמות הצ'מפיונס בעונה הבאה. "כשהפיתוי המקצועי הוא גדול יותר, חיפה תוכל לפתות אותו רק בכסף", אמר אותו גורם.

בנושא אחר: מאמן הכושר של נבחרת ישראל, ערן שדו, נמצא בדרך למכבי חיפה וסגר את רוב תנאיו בקבוצה. הבוקר נודע כי שדו ביקש שחרור מהפועל קריית שמונה והוא נמצא בדרך לקבוצה של גיא לוזון. שדו, עפולאי לשעבר שעדיין מתגורר בצפון, החל את דרכו בעפולה, ומאוחר יותר אימן במספר קבוצות בניהם בני יהודה וקריית שמונה, עימה גם זכה באליפות. כזכור, לפני מספר שבועות התברר כי לוזון מתכוון להביא עימו מאמן כושר חדש במקום אורי הראל, שיהיה אמון על נושא ה-GPS במועדון.

עוד בנושא:

ארגון אוהדי מכבי חיפה הודיע: נחרים את המשחק מול בני סכנין
מי באמת גרם לבלגן? סיכום המחזור על יוסי בניון ומהומות המושבה

שחקן שטוטגרט, פלוריאן קליין. GettyImages
התרשם מהעיר. קליין/GettyImages

אתמול התגלעו חילוקי דעות בנוגע לאחד המועמדים לתפקיד המנהל הספורטיבי, רמון פלאנס. הספרדי הודיע למכבי חיפה כבר בפגישה הראשונה כי אין לו כוונה להגיע לישראל עד סיום העונה והדבר יוצר כעת התלבטות. ראיו וייאקנו נמצאת במאבקי הישרדות ובמועדון רוצים להחתימו, אך יצטרכו למצוא פתרון יצירתי לסוגיה משום שהם רוצים למנות מנהל ספורטיבי כבר בשבוע הקרוב. "אי אפשר להמתין יותר עם החתמות שחקנים. יש מספר שחקנים על הכוונת ועם חלקם יש משא ומתן. אם לא נביא אותם, הם יכולים לברוח לקבוצות אחרות", אמר גורם במועדון אתמול.

לפלאנס עצמו יש חוזה לעונה נוספת, כך שבשלב זה הוא לא מתכוון לטוס לישראל, או לחתום על חוזה, לפחות לא עד שיתברר האם קבוצתו תישאר בליגה, אז הוא אמור להיפגש עם הנהלת הקבוצה. הליגה הספרדית השניה תסתיים ב-11 ביוני, בעוד חמישה מחזורים, ולראיו ישנם עוד ארבעה משחקים מול קבוצות תחתית. במועדון עדיין טוענים כי גיא לוזון ימשיך בעונה הבאה. לוזון נטל השבוע חלק בישיבה מקצועית שעסקה בנושא המנהל הספורטיבי ושחקני רכש ובמהלכה הובהר לו כי הוא ההכנות נמשכות כרגיל.

אוהדים רבים של מכבי חיפה, שאינם נמנים עם ארגון "הקופים הירוקים", מצטרפים לגל המחאה ויחרימו את המשחק בשבת בדוחה, מול סכנין. כזכור, אתמול הוציא הארגון הודעה בה נכתב בין היתר: "לפני מספר ימים ארגון הקופים הירוקים הגיע לאימון הקבוצה על מנת להבהיר להם, בצורה הברורה ביותר, מה הן הטענות שלנו כלפי השחקנים והמאמן... הכרחי היה לבצע בדק בית עמוק בקבוצה, ולא להביא לפתרונות זמניים שנועדו לטשטש את המציאות העגומה שבה אנו נמצאים כיום, בדרך לסיום אחת מהעונות הגרועות של המועדון. בעקבות מכלול הדברים, כולנו מבינים שכך אי אפשר להמשיך, ולכן את משחק החוץ הקרוב מול בני סכנין הארגון החליט להחרים, ולא יגיע למשחק. אם המסר לא עבר באימון, הוא יעבור ביציע השומם ביום שבת בדוחא. השינויים העמוקים שצריכים להיעשות לא יקרו מעצמם, והיו כבר צריכים להתחיל לקרות בשטח על מנת שאת העונה הבאה לא נפתח שוב עם קבוצה בינונית... לפעמים המטרה מקדשת את האמצעים".

(עודכן לראשונה: 8:58)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully