וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "תמיד צריך להמשיך להאמין בחלומות שלך"

שוער יובנטוס התרגש אחרי העלייה לגמר האלופות: "לפני שנתיים אף אחד לא האמין שאחזור לגמר". דיבאלה: "זה לילה נהדר". פלקאו: "ייצגנו את מונאקו והכדורגל הצרפתי בצורה מוצלחת". בעיתוני איטליה חגגו: "הגלאקטיקוס של יובה, בואו נעשה היסטוריה"

יובנטוס עלתה הערב (שלישי) לגמר ליגת האלופות לאחר שניצחה 1:2 את מונאקו והשלימה 1:4 בסיכום שני המשחקים. מריו מנדז'וקיץ' (33) ודני אלבס (45) כבשו את שני השערים לביאנקונרי, אמבפה רק צימק (69). האיטלקים עולים לגמר השני שלהם בשלוש העונות האחרונות. כעת הם ממתינים לראות מי תהיה היריבה שלהם בגמר בקרדיף ב-3 ביוני, כשמחר יערך הגומלין בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד אחרי שהבלאנקוס ניצחו 0:3 במשחק הראשון.

ב"קוריירה דלו ספורט" החמיאו ל"הגלאקטיקוס של יובה" והוסיפו: "קדימה, בואו נעשה היסטוריה". ב"גאזטה" הלכו על "יובה הגדולה, נתראה בקרדיף" ואילו ב"ל'אקיפ" הצרפתי ידעו היטב: "לא היה פה שום נס". ב"אס" הדגישו את דבריו של המאמן מסימיליאנו אלגרי, שטען כי "קשה יותר להתמודד עם ריאל בשני משחקים מאשר באחד" ואילו בצד השני של ספרד, עיתוני ברצלונה עסקו בעיקר בהצלחה של האקס דני אלבס, ש"לקח את יובה לגמר הצ'מפיונס עם עוד הצגה". כתב העיתון, חאבייר רודריגס מארסו, אפילו הציע את אלבס ובופון כמועמדים לזכות ב"כדור הזהב" של פראנס פוטבול השנה.

עוד בנושא:

יובנטוס ניצחה 1:2 את מונאקו ועלתה לגמר ליגת האלופות

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
מאושר. בופון/רויטרס

מספרים

* יובנטוס ניצחה בכל המשחקים בהם מריו מנדז'וקיץ' כבש מאז שהצטרף לקבוצה בעונה שעברה.

* יובנטוס לא ספגה לאורך 690 דקות. רק לארסנל (950 דקות בעונת 2005/06) היה רצף ארוך יותר ללא ספיגה.

* דני אלבס היה מעורב בכל ארבעת השערים מול מונאקו.

* אלבס תרם העונה לקבוצתו שלושה שערים וארבעה בישולים - הכי הרבה לשחקן הגנה.

* המגן הברזילאי יחגוג ציון דרך של 100 הופעות בליגת האלופות בגמר בקרדיף.

* יובנטוס מגיעה לגמר מבלי להפסיד אף משחק בליגת האלופות העונה. האחרונה שעשתה זאת הייתה אתלטיקו מדריד בעונת 2013/14.

* השער של קיליאן אמבפה הפך אותו לכובש הצעיר ביותר בתולדות שלב חצי הגמר של ליגת האלופות (בן 18 ו-140 יום).

* אמבפה כבש שישה שערים העונה בליגת האלופות. כולם הגיעו בשלבי הנוקאאוט.

* 7621: מספר הימים הגדול ביותר שמפריד בין כובש שער (קיליאן אמבפה) לשוער (ג'אנלואיג'י בופון) בשלב נוקאאוט בליגת האלופות.

* ביובנטוס לא הפסידו במשחק ביתי מאז אוגוסט 2015. מאז, 51 משחקים, 44 ניצחונות ו-7 תוצאות תיקו.

* ג'אנלואיג'י בופון עולה בפעם השלישית לגמר ליגת האלופות. האם הפעם הוא גם יזכה גביע?

* המספרים של שלושת הבלמים של יובנטוס יחד: 100% ניצחונות בקרבות אוויר, 93 מסירות, 20 הרחקות ו-2 עבירות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון אמר אחרי המשחק: "זה היה קשה מאוד למרות ה-0:2 במשחק הראשון. אם היינו מגיעים לכאן הערב יהירים, היינו חווים רגעים קשים מאוד. עדיין עברנו רגעים קשים, אבל כשיש לך את המנטאליות הנכונה, אתה יכול להתגבר על המכשולים האלה עם הקרבה. אנחנו בגמר ולא אומר שזו הייתה המטרה הראשונה שלנו כי עכשיו הגעה לגמר לא אומרת כלום.

"אני מאושר מאוד כי הגעתי הנה בכושר טוב ואני לא יכול להכחיש את זה שאם לא הייתי במועדון גדול עם חברים נהדרים לקבוצה, לא הייתי חוזר לעולם לגמר ליגת האלופות. לפני שנתיים כולם הניחו שזה גמר ליגת האלופות האחרון שלי וגם אני הנחתי את זה, אבל אתה צריך להמשיך להאמין בחלומות שלך".

בלם יובה לאונרדו בונוצ'י אמר: "זו תוצאה נהדרת ומה שמועדון גדול צריך לעשות כשהוא מתמודד על שלושה תארים. גדלנו מאוד בשנתיים האחרונות ואני חושב שיובנטוס עכשיו היא ממש לא הפתעה. השער שספגנו היום היה ממש מעצבן. אסור לנו לספוג כך כשדעתנו מוסחת. זה היה באוויר במשך 10 דקות, נתנו להם לעשות יותר מדי במגרש. אנחנו צריכים להשתפר וללמוד מזה כי בליגת האלופות אסור לך לאבד את הריכוז כך אפילו לשנייה.

"הדבר החשוב הוא שיובנטוס עלתה לגמר בקרדיף ואנחנו בטוחים ביכולת שלנו לזכות בגביע. זו קבוצה בוגרת שמודעת ליכולות שלה. בברלין היה לנו קישור נפלא, אבל אנחנו בטח לא חלשים יותר עכשיו. אנחנו אוהבים את השיטה החדשה, אז אנחנו רק צריכים לנסוע לקרדיף ולשחק את המשחק הכי טוב בהיסטוריה של יובנטוס. שינוי השיטה גרם לנו להרגיש יותר אירופים, אבל רק אחרי שכולם עבדו קשה מאוד ללא הכדור. זה גרם לנו להיות יותר מאוחדים ומגובשים. אנחנו יציבים בהגנה וכמעט תמיד מנסים לכבוש שערים".

מאמן יובה מסימיליאנו אלגרי אמר: "אני שמח בשביל השחקנים, הם הגיעו לגמר, אבל מחר אנחנו כבר צריכים לחזור להיות מרוכזים כי לא זכינו בכלום הערב. אני לא צריך לקחת קרדיט על כלום. אני עושה את העבודה שלי, אני עושה את זה עם התלהבות ורוגע. מעניין אותי רק להשיג תוצאות טובות באמצעות האיכות של השחקנים שיש לי. אני נהנה מאוד מאימון, זה מה שמרגיע אותי. כשהלחץ יגדל ואני לא אהנה מזה, אדע שהגיע הזמן שלי לעשות שינוי".

פאולו דיבאלה אמר: "למאמן אכפת כל כך וכשאנחנו עושים משהו לא בסדר, הוא כועס מאוד. זה לילה נפלא לכולנו. השגנו את החלום שהיה לנו מאז קדם העונה במלבורן. שיחקנו נגד כל כך הרבה קבוצות וזה עדיין לא נגמר. אנחנו רוצים לנצח בגמר. אני מקווה להיות משמעותי בניצחונות של הקבוצה. יש לנו עוד הרבה משחקים עד הגמר".

דני אלבס הנהדר, שהיה אחראי הפעם על שער ובישול (אחרי שני בישולים במשחק הראשון), אמר: "אני לא כובש הרבה, אז אני שמח כשזה כן קורה, אבל אני מעדיף לבשל מאשר לכבוש, כי ככה כולם הולכים הביתה מרוצים".

חלוץ מונאקו רדאמל פלקאו אמר: "הם שיחקו מצוין וניצלו את המצבים שהגיעו אליהם. אנחנו לא היינו קטלניים מספיק כשהיו לנו הזדמנויות לכבוש. נלחמנו קשה לאורך כל העונה בשביל מונאקו ובשביל הכדורגל הצרפתי ואנחנו מקווים להצליח יותר אפילו בעונה הבאה".

מאמן מונאקו לאונרדו ז'ארדים אמר: "בצד אחד הייתה קבוצה מנוסה מאוד ובצד השני הרבה שחקנים צעירים. אנחנו מרוצים מאוד שהגענו לחצי הגמר, גאים מאוד בשחקנים. שיחקנו היום אחרי המשחק בשבת מול נאנסי והשחקנים נתנו את המקסימום. היינו יכולים לעשות תיקו היום. זו תוצאה שגורמת לנו הרבה גאווה. שיחקנו טוב בשביל הכדורגל הצרפתי. עכשיו נתמקד בזכייה באליפות. אנחנו הולכים לתהליך של התאוששות כי השקענו הרבה מאמץ בטורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully