וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "אסור לנו לחשוב על התוצאה מהמשחק הראשון"

קפטן ריאל מדריד הזהיר את חבריו לקראת הגומלין מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר האלופות. נאצ'ו יפתח כמגן ימני. זידאן: "נבוא כדי לנצח, לא מכירים דרך אחרת" (ד', 21:45, ערוץ 2 ו-5HD)

חצי גמר, משחק 2מחצית10/05/2017
אתלטיקו מדריד
    1:2
      ריאל מדריד

        ריאל מדריד רוצה לעשות היסטוריה. הבלאנקוס יפגשו מחר (רביעי, 21:45, ערוץ 2 וספורט 5HD) את אתלטיקו מדריד במטרה לעבור את המשחק בשלום ולעלות לגמר ליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות. הקבוצה של זינדין זידאן רוצה להפוך לקבוצה הראשונה אי פעם שזוכה בתואר שנתיים ברציפות. הבלאנקוס יתארחו אצל היריבה העירונית עם יתרון 0:3 שהושג במשחק הראשון בזכות שלושער של כריסטיאנו רונאלדו, שהשאיר את הקולצ'ונרוס חסרי אונים.

        ריאל מדריד כמובן יודעת שתיקו או ניצחון יעלו אותה לגמר והיא אפילו יכולה להפסיד בהפרש של שני שערים או אפילו שלושה שערים, במידה שתכבוש. במצב של 0:3 ההתמודדות תלך להארכה ודו קרב פנדלים במקרה הצורך, אם אתלטיקו תנצח בהפרש של ארבעה שערים ומעלה היא תעלה לגמר.

        כך או אחרת, זה יהיה המשחק האירופי האחרון של אתלטיקו מדריד בוויסנטה קלדרון, האצטדיון שהיה לה לבית מאז 1966. זה המפגש הרביעי בין שתי הקבוצות בליגת האלופות בארבע השנים האחרונות, בכל אחת מהן הבלאנקוס יצאו עם ידם על העליונה, כולל בשני משחקי הגמר ב-2014 וב-2016. שתי הקבוצות נפגשו 204 פעמים בליגה, בגביע הספרדי ובמשחקי הסופרקאפ הספרדי כשריאל מובילה עם 103 ניצחונות, אתלטיקו ניצחה 51 פעמים ו-50 מהמשחקים נגמרו ללא הכרעה. אגב, הקולצ'ונרוס לא הפסידו בחמשת משחקי הבית שלהם עד כה בחצי הגמר של מפעל אירופי (ארבעה ניצחונות ותיקו אחד) וגם לא ספגה במשחקים הללו. התיקו היחיד הגיע ב-0:0 מול צ'לסי ב-2013/14, משחק שאחריו ניצחה אתלטי 1:3 בסטמפורד ברידג'.

        אתלטיקו מדריד לא הפסידה בעשרת משחקי הבית האחרונים שלה באירופה והעונה ניצחו בארבעה מחמישה משחקי בית. המאזן של אתלטיקו מול קבוצות ספרדיות במפעלי אופ"א עומד על 8 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-8 הפסדים. ריאל מדריד, מנגד, ניצחה בכל אחת מחמשת הפעמים כשעלתה לחצי הגמר. בכל פעם שעברה את השלב הזה, ניצחה גם בגמר.

        כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
        כריסטיאנו רונאלדו באימון היום/רויטרס

        דייגו סימאונה דיבר השבוע לקראת המשחק וטען ש"הכול אפשרי בויסנטה קלדרון" ושצפוי לריאל מדריד "גיהנום". המאמן הארגנטינאי עשוי לקבל בחזרה את חואנפראן ואת חוסה מריה חימנס שלא שיחקו במשחק הראשון. בצד השני, זינדין זידאן יצטרך להסתדר ללא גארת' בייל, דני קרבחאל ופפה הפצועים. נאצ'ו צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני ואיסקו עשוי לקבל פעם נוספת את חולצת ההרכב הראשון.

        בריאל יגיעו אופטימיים למשחק בשל העובדה שהניצחון האחרון שהשיגה אתלטיקו על הבלאנקוס היה במשחק ליגה בפברואר 2016. שתי הקבוצות יגיעו לאחר שניצחו בליגה המקומית: ריאל, שנמצאת ברצף נפלא של ארבעה ניצחונות רצופים גברה 0:4 בחוץ על גרנאדה, ואתלטיקו ניצחה 0:1 את אייבר משער של סאול.

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

        בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
        סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
        החיוך שלפני הסערה. סרחיו ראמוס/רויטרס

        מאמן ריאל זינדין זידאן אמר לקראת המשחק: "ננסה להגיע למשחק ולשחק כמו ששיחקנו עד עכשיו. אתה חייב לצאת אל המגרש ולעשות הכול כדי לנצח. המשחק שלנו לא משתנה בגלל הדרך של המשחק, אנחנו תמיד נותנים הכול. המסר שלי לשחקנים הוא להמשיך באותו שביל בו אנחנו הולכים ולתת הכול על המגרש. אנחנו לא הולכים לשנות את הצורה בה אנחנו משחקים".

        קפטן הבלאנקוס סרחיו ראמוס הוסיף: "אני רוצה להיות ברור: בכדורגל הכול יכול לקרות. אנחנו צריכים לתת הכול ולהשאיר את הנשמות שלנו על המגרש. המפתח להצלחה הוא האחדות והעבודה הקבוצתית, זה מה שאנחנו עושים. אסור לנו לחשוב על התוצאה מהמשחק הראשון, רק ללכת לשם ולנצח".

        הרכבי הקבוצות

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            3
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully