וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: דז'קו קבע שיא קריירה והוביל את רומא ל-1:4 על מילאן

הבוסני החזיר את הג'אלורוסי למקום השני עם צמד נהדר בסן סירו והגיע ל-27 שערי ליגה - רק שניים פחות משיא המועדון מ-1930/31. לאציו הפציצה שביעייה, אינטר הפסידה, פאלרמו ירדה

אדין דז'קו שחקן רומא. AP
יש לו עוד שלושה מחזורים להשיג את שיא המועדון העתיק. אדין דז'קו/AP

רומא חזרה הערב (ראשון) למקום השני בליגה האיטלקית, עם 1:4 מרשים בסן סירו על מילאן בסיום המחזור ה-35. לאציו שוב חוררה רשתות, פאלרמו ירדה אחרי שלוש עונות ואינטר שוב הפסידה. במשחק המוקדם נפרדו אודינזה ואטאלנטה ב-1:1.

מילאן - רומא 4:1

אדין דז'קו החזיר את הג'אלורוסי למקום השני בסרייה A עם צמד שהעלה את מאזנו ל-27 שערי ליגה - אחד יותר משיאו הקודם במדי וולפסבורג ורק שניים פחות משיא המועדון של רודולפו וולק ב-1930/31. החלוץ הבוסני החליף מסירות עם מוחמד סלאח והפציץ לחיבורים בדקה השמינית, ובדקה ה-28 הכניע בנגיחה את ג'אנלואיג'י דונארומה אחרי כדור קרן של לאנדרו פארדס. סוסו נעצר בתווך על ידי וויצ'ך שצ'סני, ודווקא מריו פשאליץ' הצליח לצמק עם נגיחת זינוק בדקה ה-76, אך המחליף סטפן אל שעראווי ביטל מיד את תקוות הקאמבק של האקסית עם עוד כדור לחיבורים אחרי הכנה של דז'קו, ודניאלה דה רוסי חתם עם פנדל בדקה ה-86, לאחר שהבלם גבריאל פאלטה הורחק משורות המארחת. רביעייה שנייה בהיסטוריה של רומא בסן סירו מול הרוסונרי, וראשונה מאז ה-4:4 ב-1935. מילאן נותרה במקום השישי עם ארבעה משחקים ללא ניצחון.

סטפן דה פריי שחקן לאציו חוגג (מימין). GettyImages
לאציו דורסת. סטפן דה פריי חוגג/GettyImages

לאציו - סמפדוריה 3:7

הנשרים בכושר שיא. אחרי החמישייה במחצית במשחק הקודם, הם עשו זאת שוב, והוסיפו שני שערים נוספים במחצית השנייה. קייטה באלדה, צ'ירו אימובילה (צמד), ווסלי הודט, פליפה אנדרסון, סטפן דה פריי וסנאד לוליץ' כבשו למנצחת, קרול לינטי ופאביו קווליארלה (צמד) כבשו מנגד. בפעם הראשונה מאז 1994 - שני הולנדים כובשים באותו משחק עבור קבוצה אחת בליגה האיטלקית.

גנואה - אינטר 0:1

בעקבות ההפסד החמישי בששת המשחקים האחרונים, הנראזורי רחוקים תשע נקודות מאטלנטה החמישית, אשר נמצאת במקום המוביל לאירופה, כשנותרו שלושה מחזורים עד לסיום העונה, מה שאומר שהסיכויים שהיא תשתתף בעונה הבאה בליגה האירופית קלושים. עבור המאחרת מדובר בניצחון חשוב מאין כמותו והיא כעת רחוקה חמש נקודות מהקו האדום אחרי שרשמה ניצחון ראשון ב-2017. גוראן פאנדב, שנמצא בכושר מצוין, כבש את שערו השלישי בשלוש ההופעות האחרונות בליגה האיטלקית. אנטוניו קנדרבה החמיץ פנדל בדקה ה-87 (אוג'ניו למאנה - הדיפה רביעית מתוך שש בעיטות באיטליה), ז'ופרה קונדוגביה הורחק בדקה ה-89.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אוג'ניו למאנה שוער גנואה עוצר פנדל. GettyImages
פנדל רביעי מתוך שישה שהוא עוצר. אוג'ניו למאנה/GettyImages

קייבו - פאלרמו 1:1

אחרי שדחתה את הקץ במחזור הקודם, הפעם זה הפך לרשמי: פאלרמו ירדה רשמית מהסרייה A ותשחק בעונה הבאה בליגה השנייה, על אף שהצליחו לסחוט תיקו במשחק החוץ. סרג'יו פליסייר כבש לקייבו בפנדל בדקה ה-67, הבלם האורח אדוארדו גולדאניגה השווה בדקה ה-88, אך זה לא הספיק.

אודינזה - אטאלנטה 1:1

האורחים עלו ליתרון עם שער של בריאן כריסטנטה בדקה ה-41, אך סטיפה פריצה הקרואטי כבש את שערו השישי העונה בדקה ה-53 וקבע חלוקת נקודות במשחק מאוזן. באודינזה כבר מתכננים את העונה הבאה, אטאלנטה עדיין נלחמת על המקום בליגה האירופית והיא נשארת במקום החמישי ומשלימה רצף של שבעה משחקים ללא הפסד.

משחקים נוספים:

אמפולי - בולוניה 1:3
לאמפולי: דניאלה קרוצ'ה (5 ו-46), מנואל פסקואל (38). לבולוניה: סימונה ורדי (11)

פסקארה - קרוטונה 1:0
לקרוטונה: אלכסנדר טונב (71)

שחקני פאלרמו אחרי ירידת הליגה. GettyImages
הסיציליאנים נפרדו מהסרייה A. שחקני פאלרמו בסיום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully