וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: האוול וירושלים מארחים את הפועל תל אביב

7.5.2017 / 14:36

אחרי ההפסד באילת, תרצה הקבוצה מהבירה להמשיך את רצף ההפסדים של יריבתה מהמרכז (19:00, ספורט 5). אילת מחפשת ניצחון תשיעי ברציפות, כשתתארח בחיפה (20:55, ספורט 5). קרית גת - בני הרצליה, גלבוע/גליל-אשדוד

ריצ'רד האוול הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יפגוש את האקסית. האוול/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-31 בליגת העל יסתיימו מחר (שני) עם ארבעה משחקים נוספים. הפועל ירושלים, אחרי ההפסד להפועל אילת, תרצה לשמור על סיכוייה לביתיות ברבע גמר הפלייאוף, כשתארח את הפועל תל אביב (1:1 בין הקבוצות עד כה העונה) שהפסידה את חמשת משחקיה האחרונים ונראית שבורה. הפועל אילת, מוליכת הטבלה, תרצה לרשום ניצחון תשיעי רצוף, שיא עבור המועדון, כשתצא למשחק חוץ קשה נגד מכבי חיפה (0:2 לחיפה במפגשים בין הקבוצות עד כה העונה). מכבי קרית גת, שמתבזה בשבועות האחרונים וכבר ירדה לליגה הלאומית, תארח את בני הרצליה (0:2 להרצליה במפגשים בין הקבוצות עד כה העונה). גלבוע/גליל יכולה לשמור על סיכויים להכנס לפלייאוף, כשתארח את מכבי אשדוד (0:2 לאשדוד במפגשים בין הקבוצות עד כה העונה).

הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (19:00, ספורט 5)

בהפועל ירושלים קיוו שרצף הניצחונות שלהם מאז הגעתם של ריצ'רד האוול מהפועל תל אביב ואלסנדרו ג'נטילה יימשך ויוביל אותם למקום טוב בצמרת, אלא שביום חמישי נראתה הקבוצה של סימונה פיאניג'ני פחות טוב, והפסידה במשחק דרמטי להפועל אילת בחוץ. למעשה רצף הניצחונות של ירושלים כלל שני ניצחונות דחוקים על יריבות לחלק העליון של הטבלה ולא נראה עדיין כי יתרון האיכות שהרכש החדש היה אמור להביא, אכן בא לידי ביטוי. בירושלים יודעים שמול הפועל תל אביב השבורה והחבולה הם אמורים להתקשות פחות, אבל נותנים הרבה כבוד ליריבה, כשניצחון ישמור אותם חזק בתמונת הסיכויים להשגת יתרון ביתיות ברבע גמר הפלייאוף.

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. אדריאן הרבשטיין
מעניין לראות כמה ישחק. אפיק ניסים/אדריאן הרבשטיין

גם הגעתו של המאמן החדש רועי חגאי במקומו של רמי הדר שהתפטר לא עזרה להפועל תל אביב לסיים את רצף ההפסדים, והאדומים הובסו בבית על ידי גלבוע/גליל כשהם מציגים יכולת חלשה וחוסר חיבור ברור. למרות שנשאר להם סיכוי אמיתי להכנס לפלייאוף, בהפועל תל אביב לא חושבים על כך ונראה שבעיקר רוצים לסיים את העונה ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה. אחת השאלות לקראת המפגש יהיה מספר הדקות שיקבל אדריאן בנקס שזכה רק לארבע דקות נגד גלבוע, ולא הסתיר את מורת רוחו בסיום המשחק. רביב לימונד פצוע ולא יתלבש, תומר גינת וצוף בן משה בספק.

מכבי חיפה - הפועל אילת (20:55, ספורט 5)

ההפסד בשבוע שעבר לבני הרצליה איים לסבך את מכבי חיפה בצורה קשה במאבקי הפלייאוף, אבל ההפסד של הפועל תל אביב ביום שישי לגלבוע/גליל נתן לחבורה של עופר רחימי שוב מרווח נשימה בכניסה לשמונה האחרונות. הירוקים עדיין לא ניצחו מאז הפציעה של וויל גרייבס, וזאת למרות ששלטו במשחק נגד בני הרצליה ואיבדו את הראש רק בדקות הסיום. חיפה יודעת שניצחון יעלה אותה מעל המקום השמיני, בעקבות ההפסד של ראשון לציון, ואילו במצב של הפסד היא תקווה להפסדים של הפועל תל אביב וגלבוע/גליל כדי שמצבה לא יסתבך.

24 שנים עברו מאז הפועל אילת השיגה בפעם האחרונה שמונה ניצחונות ברציפות, ובפעם הקודמת שעשתה זאת הקבוצה הדרומית היא לא הגיעה לחצי גמר הפלייאוף והפסידה את המשחק התשיעי ב-35 הפרש בכפר בלום. הקבוצה של עודד קטש תקווה להמשך חיובי יותר, ואחרי שבסוף השבוע השיגה את ניצחונוה השמיני ברציפות בסיבוב השלישי, על הפועל ירושלים בהיכל בגין, הם יוצאים למגרש חוץ קשה בו כבר הפסידו העונה ביכולת לא טובה. מעניין יהיה לראות אם אפיק ניסים, שסופסל ארוכות על ידי קטש למרות יכולת טובה במשחק הקודם, יחזור לקבל דקות.

מכבי קרית גת - בני הרצליה (20:50, משולב בספורט 5)

עוד שלושה משחקים נותרו למכבי קרית גת עד שהעונה המסויטת שלה תסתיים, והיורדת לליגת המשנה לא מוסיפה לעצמה כבוד בשבועות האחרונים. במחזור האחרון נגד הפועל חולון פיגרה קרית גת ביותר מ-40 הפרש לפני שהיריבה הכניסה את המחליפים. לקראת משחק הבית נגד הרצליה צפוי ברנדון באומן לשוב ולשחק אחרי שהחמיץ את שני המחזורים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מיקי גורקה מאמן בני הרצליה. ברני ארדוב
סגל חסר. גורקה/ברני ארדוב

במחזור האחרון יצאה בני הרצליה עם ניצחון ביתי גדול על מכבי חיפה אחרי שפיגרו בהפרש דו ספרתי במחצית השנייה ועלתה אל המקום הרביעי בטבלה על חשבון הפועל ירושלים. בהרצליה יודעים שהם תלויים בעצמם בלבד כדי להשיג את יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף, אבל המשימה לא תהיה פשוטה ללא כרם משעור שלא אמור לחזור לפני תום העונה הסדירה. הסגל החסר של מיקי גורקה יקבל הזדמנות להשתפר לפני המבחנים הגדולים מול קרית גת החלשה, והם לא אמורים להתקשות בדרך לניצחון.


הפועל גלבוע/גליל - מכבי אשדוד/באר טוביה (18:50, משולב בספורט 5)

הניצחון המפתיע של גלבוע/גליל ביום שישי על הפועל תל אביב בחוץ השאיר את הקבוצה של אריאל בית הלחמי עם סיכוי תיאורטי כדי להכנס לפלייאוף, אבל האמונה לא קיימת בקבוצה מגן נר, שיודעת שאיבדה את הסיכוי להכנס לשמינייה האחרונה בשבועות שקדמו לכן. ובכל זאת, כדי להכנס לפלייאוף תצטרך גלבוע לנצח את כל משחקיה, ושמכבי חיפה תפסיד בשלושת משחקיה. בגלבוע, שימשיכו לשחק עם שלושה זרים אחרי שמרפי הולוואי עזב, רוצים מאוד לנצח לראשונה העונה את מכבי אשדוד.

פתיחת הסיבוב השלישי הייתה סימן של מכבי אשדוד כי הקבוצה לא ויתרה על הכניסה לפלייאוף, אך אחרי ההפסד לעירוני נהריה בעיר הנמל הרימו ידיים. למרות שהם כבר לא משחקים יותר על שום דבר, באשדוד רוצים לסיים את העונה עם טעם טוב. פרסטון נואלס, ששב לסגל בשבוע שעבר במקום של מריו ליטל שחזר לארצות הברית, עשוי לחזור לשחק לראשונה מזה כחודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully